Мета: повторити й узагальнити лексичний матеріал теми у вигляді проектної роботи; розвивати вміння монологічного мовлення; продовжувати формувати в учнів комунікативні навички; учити висловлювати свою думку; удосконалити техніку читання; виховувати інтерес до спорту.
Обладнання: підручник, матеріали до завдань.
ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
Привітання
Т. Hi, my dear friends. I’m glad to see you. How are you? What day is it today?
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Уведення в іншомовну атмосферу
– Choose the explanation for the words on the blackboard.
Karate Cycling
Повторення мовленнєвих структур
79.
? My favourite sport is…
? I became interested in…
? My favourite champion is…
? I hope… in future…
? I’d like to…
? I think…
Впр. 2, с. 79.
Етапи проектної роботи
Учні об’єднуються в групи. Члени кожної групи пишуть коротенькі повідомлення про вид спорту, зображений на фотографіях; повідомлення про
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Підбиття підсумків уроку
Т. Thank you for your work. You did your best this lesson. Good-bye.
Домашнє завдання
Впр. 1, с. 78.