ПРОПАГАНДА І ПР

Паблик рилейшнз

СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ

ПРОПАГАНДА І ПР

“У пропаганді не завжди враховуються етичні аспекти, і сьогодні слово використовується переважно для того, щоб роз’яснити ті види переконання, які основані виключно на особистій вигоді і в яких для досягнення мети буває необхідно викривати факти чи навіть фальсифікувати їх. ПР, навпаки, визнають довгочасну відповідальність і прагнуть переконати й досягти взаєморозуміння через добровільне прийняття думок та ідей” (Блек, 1990: 19).

“Проблема іноді полягає в розмежуванні

між елементами ПР і пропаганди в інформації, випущеної, наприклад, урядовими структурами. Пропаганда буде спрямована на утримання уряду біля влади, а ПР прагне, щоб робота уряду була зрозуміла й використовувалася правильно” (Jefkins, 1992: 13 -14).

“Важливо усвідомити, що пропаганда прагне викликати швидше колективну, ніж лише індивідуальну дію. У цьому розумінні її слід відрізняти від реклами, оскільки реклама намагається впливати на індивідуальну дію. У пропаганді, навпаки, наявна спроба створити якесь переконання й домогтися дії відповідно до цього переконання” (Блумер, 1994: 192).


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 4,00 out of 5)


ПРОПАГАНДА І ПР - PR


ПРОПАГАНДА І ПР