Урок 17. ШТУЧНІ КВІТИ ОБ’ЄМНОЇ ФОРМИ. КВІТИ З ПІР’Я
Мета: удосконалювати навички роботи з різними матеріалами; розвивати образне мислення, увагу, фантазію, кмітливість; виховувати любов до праці, народних традицій, акуратність під час роботи.
Обладнання: пір’я різнокольорове, стрічки, стержень кулькової ручки, нитки, пластилін, бісер, ножиці, зразки виробів, мультимедійна дошка.
Хід уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
1. Привітання
Добру казку я пам’ятаю з дитинства,
Хочу, щоб казку послухав і ти,
Нехай підкрадеться
І зародиться в ньому зерно доброти.
2. Перевірка готовності до уроку
3. Упорядкування робочих місць
II. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1. Повідомлення теми та мети уроку
– Сьогодні на уроці ми виготовлятимемо квіти із пір’я свійських птахів.
2. Вступна бесіда
Мультимедійна презентація
КВІТИ
Під віконцями
На сонці
У весняному саду
У земельку,
Як в постельку,
Я насіннячко кладу.
Сонце, смійся!
Дощик, лийся!
Линьте, краплі, до землі,
Щоб на грядах
У зернятах
Кріпли паростки малі.
Прийде
Будуть квіти,
Будуть в мене восени
У віночку на голівці
Чорнобривці запашні.
Н. Забіла
Фізкультхвилинка
Ми лісочком йшли,
Грибочок знайшли,
Нагнулись, підняли,
У кошик поклали
І далі пішли.
Ми лісочком йшли,
Малинку знайшли.
Дотягнулись, зірвали,
У кошик поклали
І далі пішли.
3. Демонстрування та аналіз зразка
1) Інструктаж учителя.
Мультимедійна презентація
– Розгляньте зразки на дошці.
Робота за підручником (с. 41)
– Виготовимо квіти у такій послідовності.
1. Під основу для стебельця можна взяти дерев’яну паличку або стержень кулькової ручки.
2. До верхнього краю стебельця прикріпіть пір’їнки за допомогою ниток та клею.
3. Візьміть кольоровий шматочок пластиліну та зробіть серединку квітки. На нього можна прикріпити намистинки, бісер.
4. Обмотайте стеблинку зеленою ниткою або смужкою паперу.
5. Зробіть ще декілька квітів та складіть їх у букет.
2) Повторення правил безпеки під час роботи.
1. На робочому місці дотримуйте чистоти і порядку.
2. Зберігайте ножиці у спеціально відведеному для цього місці.
3. Не працюйте притупленими ножицями.
4. Не тримайте ножиці лезами вгору.
5. Не користуйтеся ножицями під час ходьби класом.
6. Не заважайте товаришам, коли вони вирізають деталі ножицями.
7. Передавайте ножиці товаришам кільцями вперед.
8. Під час різання тримайте матеріал таким чином, щоб лезами ножиць не поранити руку.
9. Клеєм слід користуватися так, щоб він не потрапив до очей. Брудні від клею руки під час роботи витирайте ганчіркою. Після завершення роботи вимийте їх ретельно з милом і витріть рушничком.
III. ПРАКТИЧНА РОБОТА УЧНІВ
IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ УЧНІВ
Учитель організовує виставку робіт, аналізує якість виробів.
V. ПІДСУМОК УРОКУ
– Що ви сьогодні виготовляли?
– Чи задоволені ви своєю роботою?