Паблик рилейшнз
СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ
СТЕРЕОТИПИ
“Сучасне життя має пришвидшений і багатофакторний характер, крім усього іншого й фізична відстань відділяє людей, котрі перебувають у життєвому контакті один з одним, таких, як наймач і працюючі, офіційна особа й виборець. Немає ні часу, ні можливості для особистого знайомства. Замість цього ми помічаємо характерну рису, що позначає певний тип, і заповнюємо решту частини картинки за допомогою стереотипів, які є в наших головах” (Lippmann, 1960).
“Вони (стереотипи – Г. П.) є
“Людина не може без стереотипів, які допомагають їй хоч якось
Зворотний бік цього явища: людина створює для себе зручну “псевдореальність”, що часто-густо має мало спільного з реальністю справжньою, бо навіть те, що здається безперечним фактом, виявляється лише черговим стереотипом…” (Викентьев, 1995: 41).