Свята в англомовних країнах

ТЕМА: СВЯТА І ТРАДИЦІЇ

UNIT 6. PARTIES AND HOLIDAYS

УРОК 71 (7-8)

Підтема: Свята в англомовних країнах.

Мета: Закріпити граматичний матеріал теми.

Продовжувати формувати навички усного мовлення.

Розвивати комунікативні здібності учнів.

Проконтролювати самостійне читання учнями країнознавчого тексту.

Закріпити вивчений граматичний матеріал на письмі.

Розширювати знання учнів про традиції та свята різних країн.

Виховувати в учнів повагу до традицій та народних звичаїв.

Обладнання: Підручник, робочий зошит.

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Greeting and Aim

1. Привітання і повідомлення теми та мети уроку.

Т: Good morning, pupils! Today you’ll tell me about winter holidays in English-speaking countries. We are going to compare those holidays with the holidays we celebrate in Ukraine.

Warming up

2. Уведення в іншомовну атмосферу.

Фонетична розминка.

1) Виконання пісні “We Wish You a Merry Christmas” (текст записано на дошці).

Т: What song do English people sing before Christmas? Yes, you are right. Let’s sing this song >

WE WISH YOU A MERRY CHRISTMAS

We wish you a merry Christmas,

We wish you a merry Christmas,

We wish you a merry Christmas,

And a Happy New Year.

Учні слухають пісню у виконанні вчителя і співають її разом з ним.

2) Впр. 4 (с. 97).

Т: Now let us listen and sing the song “Dear St Nicholas”.

Учні слухають пісню в аудіо-запису або у виконанні вчителя і хором виконують її.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Check on Homework

1.

Перевірка домашнього завдання.

1) Впр. 2 (с. 96).

Учні відповідають на запитання в режимі Р  Свята в англомовних країнах Class. Після цього вчитель перевіряє навички читання вголос, пропонуючи трьом учням виразно прочитати текст.

2) РЗ, впр. 2 (с. 68).

Т: What about St Valentine’s Day? Is it popular in our country? I asked you to make a Valentine card. Have you brought your valentines? Show them to me.

Учні демонструють виготовлені вдома “валентинки”, читають побажання. Учитель організує виставку листівок, відзначає найкращі роботи.

Speaking

2. Бесіда про зимові свята в Україні.

Т: Look at the text and tell me if we celebrate such holidays in Ukraine? When do we celebrate them? So, New Year’s Day comes before Christmas in Ukraine. How do we celebrate this holiday?

Учитель пропонує одному з учнів розповісти, як зазвичай святкують Новий рік в Україні. Інші учні доповнюють відповідь.

Т: How did you celebrate New Year’s Day this year?

Два учні за бажанням розповідають про те, як вони святкували Новий рік. Учитель акцентує увагу учнів на вживанні Past Simple.

Т: How do we celebrate Christmas?

Учні з місць відповідають на запитання.

Grammar Practice

3. Тренування учнів у вживанні часових форм дієслова.

1) РЗ, впр. 1 (с. 69).

Учні виписують потрібну форму дієслова. Потім один з них за викликом учителя читає текст, інші перевіряють.

2) РЗ, впр. 2 (с. 69).

Учитель пропонує учням скласти запитання, за допомогою яких можна отримати додаткову інформацію про підготовку до свята. Учитель у разі потреби надає допомогу учням.

3) РЗ, впр. З (с. 69).

Це індивідуальне завдання, що виконується письмово під час роботи класу над РЗ, впр. 2 (с. 69). Учитель збирає зошити у цих учнів на перевірку й оцінює їхню роботу.

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework

1. Домашнє завдання.

Підготувати розповідь про найближче свято.

Summarizing

2. Підведення підсумків уроку.

Т: Today we spoke about winter holidays in English-speaking countries and in Ukraine. What is the nearest holiday you are going to celebrate? How are you going to celebrate it? Think about it and prepare your stories for our next lesson.

Учні по черзі відповідають на запитання вчителя.



1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

Фізика місячне затемнення
Свята в англомовних країнах