ТЕМА: СВЯТА І ТРАДИЦІЇ
UNIT 6. PARTIES AND HOLIDAYS
УРОК 74 (10-11)
Підтема: Свята в Україні.
Мета: Повторити й узагальнити лексичний матеріал теми.
Продовжувати формувати навички монологічного та діалогічного мовлення.
Узагальнити тему “Свята і традиції” в усному мовленні.
Проаналізувати виконання учнями контрольної роботи.
Розвивати уяву, пам’ять, уміння логічно мислити.
Обладнання: Підручник, робочий зошит.
ХІД УРОКУ
I. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Greeting and Aim
1.
Т: Good morning, pupils! I am glad to see you, children! Today we are finishing our topic “Holidays and Traditions”. We’ll sum up what we’ve learned. But first let us analyze how you did your test.
Analyzing the Test
2. Аналіз виконання тесту.
Учитель повідомляє результати виконання контрольної роботи й аналізує типові помилки, які зробили учні.
II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Warming up
1. Уведення в іншомовну атмосферу.
Фонетична розминка.
Учитель пропонує учням згадати вірші, римування, пісні, які вивчалися на уроках за темою “Свята і традиції” (“It’s Party Time”, “If You’re Happy”, “Come to the Party”, “Happy
Vocabulary Revision
2. Узагальнююче повторення лексико-граматичного матеріалу.
1) Впр. 1 (с. 100).
Учні самостійно письмово виконують вправу, доповнюючи речення, потім ланцюжком читають їх. Учитель контролює правильність граматичної будови речень і виправляє помилки у разі їх наявності.
2) Впр. 2 (с. 100).
Учні виконують завдання згідно з моделлю в режимі Р1 Р2 Р3.
3) РЗ, впр. 1-3 (с. 71).
Учні працюють у парах: по черзі ставлять один одному запитання і відповідають на них. Учитель викликає по одній парі для перевірки кожної з трьох вправ.
Speaking
3. Тренування учнів в усному мовленні.
1) “Му Favourite Holiday”.
Один-два учні розповідають про своє улюблене свято. Учитель контролює правильність логічної та граматичної будови речень і виправляє помилки у разі їх наявності.
2) РЗ, впр. 4 (c. 72).
Учні співвідносять подані дати зі святами і відповідають ланцюжком на запитання “What are the most popular holidays, festivals and celebrations in Ukraine?”
3) РЗ, впр. 5 (c. 72).
Один-два учні розмірковують про те, який подарунок для мами до 8 Березня найкращий.
4) Впр. 3 (с. 100). Рольова гра.
Учні в групах по чотири, використовуючи опорні слова, обговорюють, як кожний з них буде брати участь у вечірці. По закінченні відведеного часу (5 хвилин) один учень з кожної групи повідомляє, як вони будуть готуватися до вечірки.
III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Homework
1. Домашнє завдання.
Проект “Му Personal List of Holidays”.
Summarizing
2. Підведення підсумків уроку.
Т: It’s time to finish our work. I hope it was not dull. At home you’ll have to do a project. The name of your project is “My Personal List of Holidays”. I suggest that you should do it in this way:
December | January | February |
March | April The 2nd – Mother’s birthday | May |
June | July | August The 24th Independence Day |
September | October | November |