Вартість капіталу – вимірювана у відсотках вартість різних джерел фінансових ресурсів, необхідних для фінансування капіталовкладень. В. к. компанії – середньозважене вартості ресурсів кожного типу. Частка кожного з них визначається як відношення ресурсу певного виду до загального обсягу резервів та суми цінних паперів, випущених компанією. Вартість звичайних акцій визначається залежно від норми доходу до придбання власниками цих акцій, або як дивіденд на одну акцію, поділений на ринкову вартість акції з урахуванням темпів зростання дивіденду. Вартість привілейованих акцій визначається фіксованою ставкою дивіденду, а вартість залучених коштів – відсотком.
Вартість капіталу - Економічний словник
Схожі записи:
Купони Купони (купоны) – відрізні талони на цінних паперах, за якими виплачується доход, що належить їх власнику; сурогат грошових знаків, які випускаються паралельно з законними грошовими...
Борг безнадійний Борг безнадійний – частина дебіторської заборгованості, повернення якої неможливе через неплатоспроможність боржника та інші причини....
Множина Множина – 1) сукупність елементів і компонентів, об’єднаних певною ознакою; 2) велика кількість чого-небудь....
Розрахунок ціни за методом прямі витрати плюс прибуток Розрахунок ціни за методом прямі витрати плюс прибуток – нарахування стандартної націнки, нормативного прибутку на собівартість товару і визначення ціни у вигляді суми собівартості та...
Боргове зобов’язання Боргове зобов’язання (долговое обязательство) – документ, який видається позичальником (кредитором) боржнику (дебітору) при одержанні кредиту. Засвідчує факт одержання фізичною чи юридичною особою у борг грошей...
Акредитив підтверджений Акредитив підтверджений – акредитив, що містить зобов’язання банку, через який здійснюється платіж, переказати передбачену в акредитиві суму незалежно від надходження коштів від банку, в якому...
Показники конкурентоспроможності Показники конкурентоспроможності (показатели конкурентоспособности) – сукупність якісних і вартісних характеристик товару, які забезпечують його відповідність вимогам ринку в певний період часу: техніко-економічні характеристики, ціна, переваги...
Матричні моделі Матричні моделі – економіко-математичні моделі, які відображають найважливіші кількісно-якісні та окремі істотні властивості економічних явищ, процесів та їх залежності і виражені у формі таблиці, матриці....
Аквізиція Аквізиція – придбання одним або декількома акціонерами всіх акцій підприємства, що рівнозначно придбанню цього підприємства....
Закон відшкодування витрат Закон відшкодування витрат – внутрішньо необхідні, сталі і суттєві зв’язки між ціною одиниці товару, з одного боку, та постійними і змінними витратами, оптимальним рівнем прибутку,...
Ринок споживача Ринок споживача (рынок потребителя) – сукупність окремих осіб і домогосподарств, що купують товари і послуги для особистого споживання....
Маса додаткової вартості Маса додаткової вартості – абсолютна величина додаткової вартості, яка визначається множенням вартості авансованого змінного капіталу на норму додаткової вартості....
Заставне свідоцтво, заставний лист Заставне свідоцтво, заставний лист – документ, який засвідчує заставу боржником нерухомого майна....
Тендери, міжнародні торги Тендери, міжнародні торги (англ. tender, від tend – обслуговувати) – конкурсна форма розміщення замовлень на закупку на світовому ринку обладнання або залучення підрядників для спорудження...
Спред “ведмедя” Спред “ведмедя” – опціонна стратегія, яку використовують за зниження ринкової кон’юнктури і яка полягає в купівлі комбінації опціонів “кол” і “пут” на один фінансовий інструмент...
Економічний егоїзм Економічний егоїзм – гіпертрофовані економічні інтереси різних суб’єктів господарської діяльності, а також районів і регіонів країни, які ставлять їх понад інтереси відповідних суб’єктів. Основні типи...
Принципи логістики Принципи логістики – основні, вихідні положення науки логістики та найважливіші правила діяльності при виконанні логістичних операцій, спрямованих на раціоналізацію матеріальних, фінансових, інформаційних та інших потоків....
Капітал приватний Капітал приватний – капітал, що належить окремій особі, максимум – сім’ї (див. Капітал індивідуальний)....
Базар Базар (базар) – 1. Спеціально відведене місце у населених пунктах для демонстрації товарів повсякденного попиту. 2. Періодичні торги, які організуються в закритих приміщеннях і на...
Перенесення збитків уперед Перенесення збитків “уперед” – можливість для американських фірм та компаній покривати збитки за рахунок прибутків, отриманих у попередній трирічний період або з майбутніх прибутків упродовж...
Струмілін Струмілін (Струмілло-Петрашкевич) Станіслав Густавович (1877-1974) – російський економіст і статистик. Основні праці в галузі економіки, статистики, управління народним господарством, демографічного прогнозування, економічної історії. Під керівництвом...
Човники “Човники” (розм.) – торговці та постачальники, які закуповують гуртом товари широкого вжитку за низькими цінами на зарубіжних ринках (або за дешевшими цінами в окремих регіонах...
Підприємство муніципальне Підприємство муніципальне – підприємство, яке є власністю органів самоуправління, формується за рахунок місцевого бюджету і має статус юридичної особи (див. Власність комунальна)....
Конвеєр Конвеєр (конвеер) – Вузькоспеціалізована дільниця серійного та масового виробництва, сконцентрована навколо транспортного пристрою, який рухається безперервно або періодично і дає змогу здійснювати послідовну обробку або...
Злісне банкрутство Злісне банкрутство – оголошення підприємцем про стан банкрутства підприємства з метою несплати боргів або приховування фінансових ресурсів, що використовуються не за призначенням....
Дисконт векселів Дисконт векселів /англ. discount/- сума, що її отримують кредитні установи при купівлі векселів та інших боргових зобов’язань до закінчення їх строку дії; вид банківської кредитної...
Рекламне шоу Рекламне шоу – поширення відомостей про фізичних осіб, певні об’єкти і речі з метою створення популярного образу у формі яскравого сценічного видовища за участю відомих...
Націнки Націнки (наценки) – надбавка до роздрібних цін на споживчі товари, що продаються в роздрібній торгівлі та на підприємствах громадського харчування....
Внески Внески – внесення певної суми грошових коштів у вигляді вкладу в банк, платежі, плата за вступ (вступний внесок), участь в організації (членські внески), оплата своєї...
Насилля соціальне Насилля соціальне – застосування однією (в т. ч. класом) соціальною групою різних форм примусу щодо інших соціальних груп з метою економічного та політичного панування, привласнення...
Кейнс Кейнс (Keynes) Джон Мейнард (1883 – 1946) – всесвітньо відомий англійський економіст, засновник одного з сучасних напрямів економічної теорії – кейнсіанства; державний діяч. В 1930...
Збитки непрямі Збитки непрямі (убытки косвенные) – шкода, заподіяна внаслідок пошкодження чи знищення майна або неможливості його використання у вимогах передбачених страхуванням. Проявляються у вигляді недоотриманого доходу...
Економічне передбачення Економічне передбачення – здатність індивідів або певних інститутів приймати раціональні цілеспрямовані рішення, що грунтуються на врахуванні вигод і витрат, які можуть стати наслідком їх дій....
Дисципліна платіжна Дисципліна платіжна (дисциплина платежная) – додержання юридичними та фізичними особами строків і порядку погашення розрахункових грошових зобов’язань за матеріальні цінності та послуги з фінансовими органами,...
Бонусні знижки Бонусні знижки (бонусные скидки) – пільгові знижки, що надаються постійним покупцям, які стабільно купують в обумовлених обсягах у певний період товари....