Виборча кампанія

Політологічний словник

Виборча кампанія – процес комунікації, діалог між політичною партією, кандидатом чи його представниками, з одного боку, та виборцями, які у день виборів мають проголосувати за чи проти, – з іншого. Мета участі у виборчій кампанії – здобути перемогу на виборах. Претендент на обрання прагне так впливати на виборців, щоб вони в день виборів: а) пішли до виборчих скриньок; б) проголосували саме за певного кандидата.

Проте в цій взаємодії має свій інтерес й інша сторона – виборці. Вони теж прагнуть своєрідної перемоги, успіху, який полягає в тому, щоб обрати гідного представника, виразника їхньої волі й інтересів, того, хто справді обстоюватиме їхні потреби.

Рябов С. Г. Політологія: словник понять і термінів. – 2-ге вид., перероб. і допов. – К., 2001.

С. Рябов


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 3,00 out of 5)


Виборча кампанія - Довідник з політології


Виборча кампанія