ДОДАТКИ
ДОДАТОК 4. Відповіді до кросвордів Робочого зошита
Кросворд 1
1. Пласть. 2. Хлисти. 3. Столяр. 4. Дискова. 5. Брус. 6. Кора. 7. Метр. 8. Тирса.
Кросворд 2
1. Ліворуч. 2. Дефект. 3. Твердість. 4. Руйнування. 5. Вологість. 6. Стовбур. 7. Сучок. 8. Гнучкість. 9. Затискач. 10. Міцність. 11. Кора.
Кросворд 3
1. Промені. 2. Центральне. 3. Профільна. 4. Креслення. 5. Прямокутне. 6. Торець. 7. Проеціювання. 8. Вигляд.
Кросворд 4
1. Перо. 2. Контур. 3. Кутник. 4. Пласть. 5. Єрунок. 6. Рейсмус. 7. Брак.
Кросворд 5
1. Викружна. 2. Пропил. 3. Пазухи. 4. Заточування.
Кросворд 6
1. Залізко. 2. Торець. 3. Фуганок. 4. Кутник. 5. Клинок. 6. Фаска.
Кросворд 7
1. Шип. 2. Одинарне. 3. Долото. 4. Припасування. 5. Рейсмус. 6. Шкурка. 7. Глухий. 8. Струбцина. 9. Щічка.
Кросворд 8
1. Яворівське. 2. Розпис. 3. Драбинка. 4. Мозаїка. 5. Блиск. 6. Лак. 7. Маркетрі. 8. Орнамент. 9. Припасування. 10. Імітація.
Кросворд 9
1. Акумулятор. 2. Відходи. 3. Механізм. 4. Припуск. 5. Екологія. 6. Лобзик. 7. Дискова. 8. Стружка.
Кросворд 10
1. Допитливий. 2. Конструкція. 3. Аналог. 4. Модель. 5. Фокальний. 6. Макет.
Кросворд 11
1. Маляр. 2. Дефект. 3. Штамп. 4. Фарбопульт. 5. Пігмент. 6. Шпатель.
Кросворд 12
1. Шуруп. 2. Традиційний. 3. Дюбель. 4. Круговий. 5. Рівень. 6. Свердло. 7. Викрутка. 8. Анкер.
Відповіді до кросвордів Робочого зошита - Плани-конспекти уроків по праці
Схожі записи:
ШИПОВІ З’ЄДНАННЯ. РОЗМІЧАННЯ ШИПОВОГО З’ЄДНАННЯ Тема: ШИПОВІ З’ЄДНАННЯ. РОЗМІЧАННЯ ШИПОВОГО З’ЄДНАННЯ Мета: формувати в учнів поняття про шипові з’єднання та про технологію розмічання; ознайомити з основними елементами шипового з’єднання; формувати...
Практична робота “Приметування деталей аплікації до основи” Розділ 2. ОЗДОБЛЕННЯ ВИРОБІВ АПЛІКАЦІЄЮ Уроки № 11-12 Тема. ПРИКРІПЛЕННЯ ДЕТАЛЕЙ АПЛІКАЦІЇ ДО ОСНОВИ Практична робота “Приметування деталей аплікації до основи” Мета уроку: Навчальна: забезпечити...
ВИРОБИ З ТКАНИНИ ТА ХУТРА Урок 20. ВИРОБИ З ТКАНИНИ ТА ХУТРА Мета: продовжити ознайомлення учнів із засобами роботи з різними матеріалами, прийомами безпечної роботи із ними; вчити правильної організації...
ОБ’ЄМНІ ІГРАШКИ З ТКАНИНИ. ВИГОТОВЛЕННЯ М’ЯКОЇ ІГРАШКИ “КОТИК” Урок 30. ОБ’ЄМНІ ІГРАШКИ З ТКАНИНИ. ВИГОТОВЛЕННЯ М’ЯКОЇ ІГРАШКИ “КОТИК” Мета: продовжити ознайомлення учнів з різними прийомами роботи із тканиною та нитками; навчити виготовляти іграшки...
Проектування макетів споруд за власним задумом УРОК 26 Тема. Проектування макетів споруд за власним задумом Мета: закріплювати набуті знання для проектування споруд; розвивати фантазію, просторову уяву, охайність; виховувати почуття відповідальності за...
Узагальнювальна практична робота. Створення колективної композиції-виставки за тематикою розділу УРОК 8 Тема. Узагальнювальна практична робота. Створення колективної композиції-виставки за тематикою розділу Мета: перевірити знання учнів, набуті під час вивчення розділу програми “Людина і природа”;...
Узагальнювальна практична робота. Колективна виставка-композиція “Моя вулиця” УРОК 27 Тема. Узагальнювальна практична робота. Колективна виставка-композиція “Моя вулиця” Мета: перевірити набуті знання з теми “Людина і техніка”; створити виставку-композицію ” Моя вулиця “;...
Колаж “Овечка в лузі” УРОК 10. Колаж “Овечка в лузі” Мета: навчити виготовляти колаж; удосконалювати навички роботи з різноманітним матеріалом; розвивати вміння добирати матеріали відповідних форми та кольору для...
Виготовлення саморобки “Сніговичок”, листівки “Сніговик” УРОК 16 Тема. Виготовлення саморобки “Сніговичок”, листівки “Сніговик” Мета: закріплювати вміння та навички роботи з папером, тканиною, нитками; розвивати образне мислення, уяву, винахідливість; виховувати охайність,...
СТРУГАННЯ ДЕРЕВИНИ Тема: СТРУГАННЯ ДЕРЕВИНИ Мета: формувати в учнів поняття про послідовність різання та уявлення про технологію стругання деревини; ознайомити з будовою та призначенням рубанка; формувати вміння...
Колективна творча робота: прикрашання ялинки, класної кімнати до новорічного свята УРОК 19 Тема. Колективна творча робота: прикрашання ялинки, класної кімнати до новорічного свята Мета: вдосконалювати вміння та навички роботи з папером, нитками, клеєм; дати уявлення...
Квіткова композиція УРОК 17. Квіткова композиція Мета: учити розмічати й вирізувати з картону, паперу, тканини потрібні деталі композиції, економно використовуючи матеріали; розвивати фантазію, образне мислення, творчі здібності;...
Оригамі “Журавлик” УРОК 6. Оригамі “Журавлик” Мета: учити урізноманітнювати дизайн ігрового середовища саморобками, виготовленими в техніці оригамі, удосконалювати навички роботи з папером; виробляти вміння вчитися, організовувати своє...
ВСТУП. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОЧОГО МІСЦЯ. ПРАВИЛА БЕЗПЕЧНОЇ ПРАЦІ ПІД ЧАС ВИКОНАННЯ СЛЮСАРНИХ РОБІТ Тема: ВСТУП. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОЧОГО МІСЦЯ. ПРАВИЛА БЕЗПЕЧНОЇ ПРАЦІ ПІД ЧАС ВИКОНАННЯ СЛЮСАРНИХ РОБІТ Мета: ознайомити учнів з особливостями облаштування майстерні з обробки деревини, будовою та...
МОДЕЛЮВАННЯ ОДЯГУ. ДИЗАЙН КОСТЮМА Урок 21. МОДЕЛЮВАННЯ ОДЯГУ. ДИЗАЙН КОСТЮМА Мета: збагачувати активний словник учнів на основі уявлень про довкілля; продовжувати формувати розуміння вживання узагальнювального поняття “одяг”; удосконалювати навички...
Практична робота “Визначення технологічної послідовності виготовлення виробу з аплікацією” Розділ 2. ОЗДОБЛЕННЯ ВИРОБІВ АПЛІКАЦІЄЮ Урок № 7 Тема. ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИГОТОВЛЕННЯ ВИРОБУ З АПЛІКАЦІЄЮ Практична робота “Визначення технологічної послідовності виготовлення виробу з аплікацією” Мета уроку:...
ПЛЕТІННЯ. ВИГОТОВЛЕННЯ ІГРАШКИ. “ВОСЬМИНІЖОК” Урок 27. ПЛЕТІННЯ. ВИГОТОВЛЕННЯ ІГРАШКИ. “ВОСЬМИНІЖОК” Мета: продовжити ознайомлення учнів з різними прийомами роботи з нитками; навчати виготовлення декоративних прикрас за допомогою ниток; удосконалювати прийоми...
Умовні знаки передачі інформації. Робота з різними матеріалами УРОК 18 Тема. Умовні знаки передачі інформації. Робота з різними матеріалами Мета: ознайомлювати дітей з умовними знаками до плану місцевості; навчити дітей виготовляти картки зі...
ДЕКОРУВАННЯ ВИРОБІВ. ПИСАНКА ЯК ОДИН ІЗ СИМВОЛІВ УКРАЇНИ. ПИСАНКА-ВИТИНАНКА Мета: продовжити ознайомлення учнів з народною творчістю; розширювати уявлення про народні традиції та звичаї; ознайомити учнів з різновидами пасхальних яєць, декорування виробів; розвивати навички роботи...
Виготовлення з пластиліну казкового героя. “Червона Шапочка” УРОК 13. Виготовлення з пластиліну казкового героя. “Червона Шапочка” Мета: учити урізноманітнювати дизайн ігрового середовища саморобками; удосконалювати навички роботи з пластиліном; розвивати дрібну моторику рук,...
Професії кравець, закрійник, швачка. Види швів УРОК 12 Тема. Професії кравець, закрійник, швачка. Види швів Мета: ознайомити з професіями кравця, закрійника, швачки; вчити працювати з голкою, тканиною, наперстком; закріплювати навички роботи...
ПИЛЯННЯ ДЕРЕВИНИ Тема: ПИЛЯННЯ ДЕРЕВИНИ Мета: формувати в учнів поняття про послідовність різання та уявлення про технологію пиляння деревини; ознайомити з будовою та призначенням столярних пилок; формувати...
ПАП’Є-МАШЕ. СУВЕНІРИ З ПАП’Є-МАШЕ Урок 32. ПАП’Є-МАШЕ. СУВЕНІРИ З ПАП’Є-МАШЕ Мета: формувати знання учнів про новий вид декоративно-прикладного мистецтва; ознайомити з технікою пап’є-маше; розвивати творчу уяву, оригінальність мислення; виховувати...
АПЛІКАЦІЯ З ТКАНИНИ. “СОВЕНЯ” Мета: продовжити ознайомлення учнів з інструментами і пристосуваннями, необхідними під час роботи з тканиною, прийомами безпечної роботи із ними; вчити виготовляти аплікацію з тканини, а...
Культура зовнішності людини. Її стиль УРОК 11 Тема. Культура зовнішності людини. Її стиль Мета: ознайомлювати дітей із різними стилями зовнішності людини; розвивати вміння визначати стильову єдність одягу. Обладнання: зразки робіт,...
Орієнтовні об’єкти праці. Творчі завдання ДОДАТКИ ДОДАТОК 1. Орієнтовні об’єкти праці. Творчі завдання Рейсмус № пор. Назва елементів К-сть Матеріал Примітка 1 Колодка 1 Деревина 2 Рейка 1 Деревина 3...
Відображення рослинних форм у композиціях. Способи компонування рослинних форм УРОК 9 Тема. Відображення рослинних форм у композиціях. Способи компонування рослинних форм Мета: прищеплювати учням знання, навички та практичні вміння у роботі з природними матеріалами;...
Практична робота “Розпізнавання конструкційних матеріалів для виготовлення аплікації” Розділ 1. ОСНОВИ МАТЕРІАЛОЗНАВСТВА Урок № 2 Тема. ВИДИ КОНСТРУКЦІЙНИХ МАТЕРІАЛІВ. МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ВИГОТОВЛЕННЯ АПЛІКАЦІЙ Практична робота “Розпізнавання конструкційних матеріалів для виготовлення аплікації” Мета уроку:...
Лялька-мотанка з ниток УРОК 18. Лялька-мотанка з ниток Мета: формувати вміння виготовляти ляльку-мотанку з ниток; ознайомити учнів з історією виникнення ляльки-мотанки, символікою цієї народної іграшки; розвивати творчі здібності....
ВИГОТОВЛЕННЯ ІЗ ПЛАСТИЛІНУ ОБ’ЄМНИХ СЮЖЕТНИХ КОМПОЗИЦІЙ. ЛІПЛЕННЯ ТВАРИН. КОМПОЗИЦІЯ “КІШКИ Мета: ознайомити учнів з гончарною іграшкою; навчати виготовляти фігурки тварин з пластиліну; закріплювати навички роботи з пластиліном; розвивати творчу уяву, фантазію, увагу, спостережливість; вміння спілкуватися,...
Штучні квіти. Композиція “Троянди” УРОК 8. Штучні квіти. Композиція “Троянди” Мета: ознайомити учнів з поняттям “фітодизайн”; навчити виготовляти штучні квіти з паперу; удосконалювати навички роботи із шаблоном; поглиблювати навички...
Проектування технічних моделей. Розроблення графічних зображень УРОК 22 Тема. Проектування технічних моделей. Розроблення графічних зображень Мета: навчити дітей за допомогою графічних зображень виготовляти технічні моделі; розвивати у дітей уміння працювати в...
Аплікація з тканини та гудзиків “Квітуче дерево” УРОК 23. Аплікація з тканини та гудзиків “Квітуче дерево” Мета: удосконалювати навички роботи з аплікацією; навчити виготовляти дерево з тканини та гудзиків; виховувати охайність, творчість....
ОРИГАМІ. СТВОРЕННЯ ОБ’ЄМНИХ ФІГУР ТЕХНІКОЮ ОРИГАМІ. “МЕТЕЛИК” Урок 12. ОРИГАМІ. СТВОРЕННЯ ОБ’ЄМНИХ ФІГУР ТЕХНІКОЮ ОРИГАМІ. “МЕТЕЛИК” Мета: продовжити вивчення основ техніки оригамі; закріпити вміння учнів складати папір та створювати композиції на аркуші;...
ВИГОТОВЛЕННЯ СЕРВЕТОК У ТЕХНІЦІ ВИТИНАНКИ. ЗГИНАННЯ ТА ВИРІЗУВАННЯ ПАПЕРУ. АЖУРНІ ВІЗЕРУНКИ У КВАДРАТІ, КРУЗІ Мета: вдосконалювати навички роботи з папером; навчати учнів аналізувати форму, виявляти ознаки гармонічної єдності форми та декору; розширювати знання про побудову симетричних композицій; розвивати оригінальність...