Виконавці. Програма “Садівник”

Урок 2 1

Тема. Виконавці. Програма “Садівник”

Мета:

1. Познайомити з поняттям ” виконавці”, програмою “Садівник”.

2. Розвивати алгоритмічне мислення, вміння аналізувати і робити висновки.

3. Виховувати бережливе ставлення до природи.

Обладнання: програма “Садівник”, картки, малюнки.

Тип: урок засвоєння нових знань.

Хід уроку

I. Організація класу та повторення правил техніки безпеки.

– Як правильно сидіти за комп’ютером?

– На якій відстані від очей повинен повинен знаходитися

екран монітора?

– Якими повинні бути руки у працюючого за комп’ютером?

– Чи можна розпочати роботу за комп’ютером без дозволу вчителя?

II. Перевірка домашнього завдання. Розминка.

1. Степан старший від Руслана на 6 років. А Віктор – на 2 роки. Хто старший – Руслан чи Віктор – і на скільки років? (Старший Віктор від Руслана і на 4 роки)

2. Миколі 8 років, а Тетянці – 10. На скільки років Микола буде молодший від Тетянки, коли їй виповниться 12 років? (на 12 років)

III. Актуалізація опорних знань.

– Пригадайте, про що йшлося на попередньому уроці.

– Що таке “команда”?

Де використовують команди?

– Які бувають речення за метою висловлювання?

– До чого вони спонукають? Наведіть приклади.

– Який є спеціальний інструмент для малювання замкненої ламаної? Висновок.

IV. Повідомлення теми і завдань уроку. (Запис на дошці теми і завдань уроку).

V. Вивчення нового матеріалу.

1. “Мозковий штурм”. Робота в парах.

(клас об’єднується в 3 групи, яким дається завдання на картках.)

I група.

1. Як ви розумієте слово “виконавець”?

2. Кого стосуються такі команди: лежати, апорт, голос, сидіти. (Собак).

II група.

1. Як ви розумієте слово ” виконавець”?

2. Кого стосуються такі команди: шикуйсь! Рівняйсь! Струнко! (Учнів).

III група

1. Скажіть, хто такий “виконавець”?

2. Кого стосуються такі команди: зберегти текст, запустити програму? (Комп’ютера)

2. Перевірка виконаних завдань

Правильно. Ці команди виконують собаки, учні, комп’ютер. Як їх назвати одним словом? (Це виконавці).

3. Робота з підручником.

Про підручник ми забули

Ще його не розгорнули

Швидко книгу відкривати

Будем з нею працювати.

Розгорнули підручники на с. 50. Будемо читати по абзацах вголос.

– Хто може бути виконавцем?

– Які команди виконують собаки, футболісти, солдати, комп’ютер?

– А зараз ми переконаємося чи кожна людина може бути виконавцем.

4. Фізкультхвилинка.

Швидко встали. Вгору підтяглись.

Руки опустили. Подивились вниз.

Посміхнулись весело, носик свій дістали.

Знову підтягнулися, і рівненько стали.

5. Робота з програмою ” Садівник”

А) Бесіда.

– Хто з вас саджав дерева?

– Чи бачили ви, як садять дерева?

– Які інструменти необхідно використовувати?

Б). Ознайомлення з завданням на с.51.

В). Вправи для очей.

Подивитись вправо, не повертаючи голови, і зафіксувати погляд на кілька секунд. Потім – вліво на кілька секунд і подивитись прямо. Спрямувати погляд угору на кілька секунд. Потім додолу, розслабивши м’язи очей, насамкінець – прямо перед собою. Повторити вправу 4 – 5 разів.

6. Практична робота. (Одні учні працюють за комп’ютерами, а інші виконують завдання)

U Робота в парах.

Завдання: скласти алгоритм малювання дерева кольоровими олівцями.

– Взяти альбомний аркуш

– Покласти на парту

– Взяти коричневий олівець

– Намалювати стовбур

– Покласти олівець

– Взяти зелений олівець

– Намалювати крону дерева

– Покласти олівець

(1 учень розповідає, що буде робити, інший малює)

7. Логічна сторінка “Для розумників і розумниць” (це завдання за вибором)

Відповідь: 66 років.

VI. Узагальнення вивченого матеріалу.

– Хто може бути виконавцем?

– Яке б завдання хотіли виконати вдома?

– А чи потрібні нам такі алгоритми?

VII. Домашнє завдання.

1. Завдання: розставити між цифрами знаки “+”, “-” так, щоб результат дорівнював 9. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 = 9

VIII. Підсумок.

– Чим ми займалися на уроці?

– Чого навчилися?

– Що вас найбільше зацікавило?

– Де можна використати набуті знання?

Завдання: визначити, яку команду виконує кожен виконавець.

Додаток

 Виконавці. Програма Садівник

 Виконавці. Програма Садівник

 Виконавці. Програма Садівник

 Виконавці. Програма Садівник

 Виконавці. Програма Садівник

 Виконавці. Програма Садівник

 Виконавці. Програма Садівник

 Виконавці. Програма Садівник

 Виконавці. Програма Садівник

 Виконавці. Програма Садівник


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 3,50 out of 5)


Виконавці. Програма “Садівник” - Плани-конспекти уроків по інформатиці


Виконавці. Програма “Садівник”