Взаємодія – участь у суспільній роботі, діяльності: співробітництво, спільне здійснення операцій, виконання угод.
Взаємодія - Економічний словник
Схожі записи:
Недбалість Недбалість – цівільне правопорушення, за якого порушення зобов’язання щодо дотримання обережності при виконанні певних робіт заподіює збитки іншій зацікавленій особі....
НАЙФО НАЙФО – метод оцінки запасів та їх використання, згідно з яким одиниці товару, що будуть придбані, першими спрямовують на виробництво або на реалізацію, тобто списують...
Регульованої валюти концепції Регульованої валюти концепції – концепції різних напрямів і шкіл економічної теорії, в яких обгрунтовуються способи та методи державного регулювання економіки через сферу грошового обігу і...
Фінансова стратегія підприємства Фінансова стратегія підприємства – комплекс взаємопов’язаних, довготермінових, найважливіших цілей та їх конкретизація у відповідних планах, напрямах і засобах досягнення цілей щодо обсягів виробництва, капіталовкладень, цін,...
Предмети розкошів Предмети розкошів – предмети, без яких можна обійтися в повсякденному житті, товари на вибагливий смак, які за ціною доступні лише багатим людям. На такі товари...
Генеральна угода про тарифи і торгівлю Генеральна угода про тарифи і торгівлю /ГАТТ/ – багатостороння міжнародна угода й одна з найбільших міжнародних економічних організацій. Заснована в 1947 р. підписанням 23 країнами...
Нові індустріальні країни Нові індустріальні країни – країни, різні за своїми національними та історичними ознаками, для яких характерні стрімкий розвиток, сталі й високі темпи зростання економіки, успіхи в...
Капіталомісткий науково-технічний прогрес Капіталомісткий науково-технічний прогрес – напрям удосконалення техніки, технології виробництва та НДДКР, за якого обсяги створеного продукту зростають за значного збільшення капіталовкладень....
Скелтер Скелтер – повний член біржі, який оперує невеликими партіями реального товару й одержує прибуток за рахунок змін ціни на товар упродовж нетривалого проміжку часу....
Гербовий знак Гербовий знак (гербовый знак) – спеціальні, офіційно встановленої форми уніфіковані паперові бланки, на яких містяться дані оформлення юридично (нотаріально) підтверджених договорів, угод, векселів, чеків, інших...
Макроекономічний шок Макроекономічний шок – комплекс радикальних заходів, які різко порушують рівновагу в економічній системі. М. ш. поділяють на зовнішні та внутрішні. Зовнішні М. ш.: істотна зміна...
Ринок міцний Ринок міцний – ситуація на ринку, за якої ціни встановилися на високому рівні й мають тенденцію до зростання....
Особливий режим контролю за діяльністю банків Особливий режим контролю за діяльністю банків – додатковий інструмент банківського нагляду, який використовується в разі виникнення в банку некерованої ситуації та встановлюється з метою запровадження...
Залучені кошти Залучені кошти (привлеченные средства) – оборотні засоби, одержанні підприємствами у тимчасове користування. Основним джерелом З. К. є кредитори....
Ціни вільні Ціни вільні – ціни, встановлені підприємствами, фірмами, компаніями самостійно або на договірній основі з урахуванням попиту та пропозиції товарів і послуг. Ц. в. є виявом...
Банк емісійний Банк емісійний – банк, який має монопольне право на випуск банкнот. Б. е. є центральний банк країни....
Бойєнт Бойєнт – стан ринку, який характеризується швидким підвищенням цін через несприятливі економічні умови....
Світовий ринок позичкового капіталу Світовий ринок позичкового капіталу – сукупність економічних відносин між суб’єктами різних країн з приводу організації та купівлі-продажу вільних грошових коштів, їх перетворення на грошовий капітал....
Банкрут Банкрут /від італ. banco – лава, банк і rotto – розбита/- юридична або фізична особа, яка розорилася і неспроможна оплатити свої зобов’язання....
Дуальна позика Дуальна позика – позика у двох валютах; ситуація, за якої відсотки виплачуються в одній валюті, а основний капітал повертається в іншій....
Імпортна квота Імпортна квота – показник, який характеризує значення імпорту для національної економіки в цілому, окремих її сфер та галузей, І. к., визначається формулою де Кі –...
Реклама опосередкована (непряма) Реклама опосередкована (непряма) – рекламування товарів і послуг за допомогою інтерв’ю, публікацій, радіо – і телепередач, в яких згадується рекламований товар....
Інвестиційні товари Інвестиційні товари – частина товарів, реальних інвестицій, яка використовується у процесі виробничого споживання і формує матеріально-речовий зміст інвестицій. За своєю внутрішньою структурою І. т. –...
Угода Угода (соглашение) – правовий акт, що є підставою для виникнення або припинення правовідносин. Залежно від кількості осіб, суб’єктів угоди – вони можуть бути одно-, дво...
Мультиплікатор державних витрат Мультиплікатор державних витрат – показник, який характеризує вплив державних витрат на приріст національного доходу....
Економічна структура суспільства Економічна структура суспільства – будова економічної системи суспільства, співвідношення її підсистем та елементів, теоретичним вираженням якої є система економічних законів і категорій, з урахуванням їх...
Натуральні повинності Натуральні повинності – зобов’язання окремих громадян, трудових колективів і частини населення виконувати певні види робіт (передусім громадські) й надавати особисте майно в розпорядження органів державної...
Телемаркетинг Телемаркетинг (телемаркетинг) – збут продукції, товарів за допомогою засобів телекомунікацій....
Сектор Сектор (сектор) – 1. Відділ установи, організації з певною професійною чи виробничою спеціалізацією. 2. Частина народного господарства, яка має економічні чи соціальні окремішності....
Суспільний характер праці Суспільний характер праці – праця в умовах суспільного поділу праці, що постійно розвивається, за якої для виготовлення кінцевого продукту з метою задоволення колективних і суспільних...
Фільєра Фільєра – виданий продавцем особливий вексель, тримачу якого пропонують прийняти проданий на певних умовах і за певною ціною товар. Ф. – засіб остаточного розрахунку за...
Нематеріальні активи Нематеріальні активи – виражені у вартісній формі цінності, які не є речовими об’єктами. До Н. а. належать цінні папери, об’єкти інтелектуальної власності (патенти, ліцензії, ноу-хау),...
Кореспондент Кореспондент – фінансово-кредитна організація, передусім банківська установа, яка представляє інтереси іншої аналогічної установи в певному регіоні за рахунок цієї установи....
Небанківські кредитно-фінансові інститути Небанківські кредитно-фінансові інститути – спеціалізовані фінансово-кредитні підприємства, які займаються кредитуванням окремих сфер і галузей економіки з метою отримання прибутків. До таких інститутів належать інвестиційні фонди...
Контингент тарифний Контингент тарифний – дозвіл на ввезення певної кількості товарів за зниженими митами або безмитно....