ТЕМА: ЖИТТЯ СУСПІЛЬСТВА
UNIT 3. I’VE GOT AN IDEA
УРОК 26 (1-2)
Підтема: Є ідея.
Мета: Повторити й узагальнити лексичний матеріал.
Увести нові ЛО.
Відпрацювати граматичний матеріал: вживання структури It’s tike….
Розширювати базовий словниковий запас учнів.
Розвивати вміння аудіювання.
Продовжувати формувати навички усного мовлення.
Виховувати вміння працювати в групі, допомагати людям і підтримувати один одного.
Обладнання: Підручник, робочий зошит.
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ
Greeting and Aim
1. Привітання і повідомлення теми та мети уроку.
Т: Dear pupils, good morning! I’m in a good mood because we are beginning a new unit. It’s called “I’ve Got an Idea”. The idea that the pupils have got is to make a news paper. They want to call it the “English Bridge”, because English is like a bridge that connects people, brings them together. So let’s start.
Warming up
2. Уведення в іншомовну атмосферу.
Учитель читає римування, записане на дошці. Учні хором повторюють, потім вони читають римування один одному в парах, і два-три учні по черзі намагаються розповісти його на пам’ять. Учитель у разі потреби допомагає.
Т: Dear pupils! I want to ask you a question. Are you in a good mood? I
Ps: We are in a good mood,
We are in a good mood.
Yes, that’s true.
We are in a good mood And what about you?
T: I’m in a good mood, too,
Thank you.
II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Analyzing the Test
1. Повідомлення результатів виконання контрольної роботи.
Учитель акцентує увагу учнів на типових помилках, аналізує їх і пропонує провести роботу над помилками.
Presenting Vocabulary
2. Уведення нового лексичного матеріалу.
New Vocabulary (c. 41).
Використовуючи метод мовної здогадки, учитель ознайомлює учнів зі словом language.
Т: People speak different languages: English, Ukrainian, Russian, Japanese, Chinese, and so on. What is your native language? So, what does the word “language” mean? Значення виразу to start on a newspaper пояснюється за допомогою синонімічного виразу to begin making a newspaper.
За допомогою тлумачення в поєднанні з контекстом і перекладом уводяться ЛО to connect (to connect is to bring together, to make things or people meet); to use. Учитель звертає увагу учнів на вимову слова to use [ju:z] і похідних useful – корисний, useless – некорисний.
Учитель за допомогою тлумачення пояснює значення дієслова to find (found).
Структура It’s like а… уводиться шляхом виконання впр. 1 (с. 28) у робочому зошиті.
Учні підписують малюнки, потім двоє-троє по черзі читають те, що записали у зошитах.
Listening Comprehension
3. Аудіювання.
1) Впр. 1 (с. 40).
Учитель поділяє клас на групи по три-чотири учні в кожній. їхнє завдання – уважно прослухати діалог в аудіо-запису чи з голосу вчителя та відтворити його. Дві-три групи інсценують діалоги перед класом. Учитель й інші учні стежать за правильністю логічної та граматичної будови речень.
2) Впр. 2 (с. 41).
Учні працюють у групах по троє-четверо, вони прослуховують діалог в аудіо-запису або з голосу вчителя і намагаються відтворити його. Учитель проходить між рядами та контролює роботу класу, потім ускладнює завдання: просить учнів доповнити діалог, використовуючи Mind-Map на с. 40. Для перевірки дві-три групи інсценують свої діалоги перед класом.
3) Перевірка розуміння змісту діалогів.
Впр. 3 (с. 42).
Учні працюють у парах: по черзі ставлять запитання вправи один одному та відповідають на них. Учитель підходить до кожної пари й контролює її роботу.
Vocabulary Practice
4. Закріплення введеної лексики.
1) РЗ, впр. 2 (с. 28).
Учні складають і записують у зошити словосполучення, потім ланцюжком читають їх. Учитель контролює правильність виконання завдання.
Key: 1с; 2d; 3а; 4f; 5b; 6е.
2) РЗ, впр. 3 (с. 28).
Диференціація дієслів to do і to make. Учні письмово виконують вправу в зошитах. По закінченні роботи двоє-троє по черзі читають завдання. Учитель контролює правильність його виконання й оцінює відповіді учнів.
III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Homework
1. Домашнє завдання.
1) Виконати словникову роботу (с. 41).
2) РЗ, впр. 4 (с. 29), письмово відповісти на запитання.
Summarizing
2. Підведення підсумків уроку.
Учитель пояснює класові домашнє завдання.
Т: Now we know that Taras, Ivan and Lilia should make a newspaper. They have to show schoolchildren a way to learn the language and use it. You have to do vocabulary work and to answer the question “What does the English language help people do?”