Урок № 22
ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ
Тема. Доручення. Розписка
Мета: закріпити та систематизувати знання учнів про особливості ділового спілкування та офіційно-ділового стилю, ознайомити із призначенням та формою вказаних ділових паперів, навчати складати їх за зразком.
Обладнання: підручник.
ХІД УРОКУ
I. Повідомлення мети і завдань уроку.
II. Вивчення нового матеріалу.
V Робота з підручником.
Виконання вправ 330 (читання мовчки), 335.
III. Виконання вправ на закріплення вивченого.
V Самостійна робота.
Скориставшись
Бабуся-пенсіонерка доручає онукові-школяреві одержати в поштовому відділенні належну їй пенсію за останні два місяці;
Одинадцятикласник доручає товаришеві одержати у шкільній бухгалтерії належну йому платню за роботу в ремонтній шкільній бригаді в літній канікулярний період.
IV. Вивчення нового матеріалу.
V Робота з підручником.
Виконання вправи 344 (читання мовчки).
V. Виконання вправ на закріплення вивченого.
V Самостійна робота.
Скориставшись поданим у вправі 344 зразком, скласти одну з таких розписок:
Про
Про отримання одинадцятикласником у вчителя фізкультури штанги (ковзанів, волейбольного м’яча) для індивідуальних тренувань терміном на два тижні;
Про одержання одинадцятикласником у вчителя інформатики маніпулятора “миша” для особистих потреб строком на десять днів.
VI. Підведення підсумків уроку.
VII. Домашнє завдання.