Мета. Ознайомити учнів з поняттям “досягнення”; обговорити складові успіху; на прикладах відомих людей показати шлях до здійснення мети; поглиблювати знання учнів про видатних людей; розвивати вміння аналізувати і робити висновки; виховувати працьовитість, наполегливість.
Обладнання. Ілюстративний матеріал з теми та pdf-файли.
Зміст уроку
I. Організація класу.
Думай, прагни, живи!
Розум, увагу прояви.
Активним і уважним будь,
Про старанність не забудь!
II. Перевірка домашнього завдання.
III. Вивчення нового
1. Актуалізація опорних знань.
– Створіть асоціативний кущ “Досягнення”.
2. Повідомлення теми і мети уроку.
– Сьогодні на уроці ми поговоримо про досягнення людства.
3. Вправа “Мікрофон”.
– Продовжіть речення. Прогрес – це… .
4. Робота з підручником (с. 36).
– Прочитайте статтю.
– Що винайшли брати Люм’єр?
– Як називалась перша в світі кінокомедія?
5. Робота з pdf-файлом.
6. “Мозковий штурм”.
– Чи ви любите дивитися мультфільми? Який улюблений?
– Як ви проводите своє дозвілля?
–
7. Читання статті в підручнику (с. 37). Бесіда за змістом прочитаного.
– Чи займаєтеся ви якимось видом спорту?
– Кого з українських спортсменів ви знаєте?
– Що, на вашу думку, допомогло їм досягти успіху?
8. Робота з pdf-файлом.
9. Фізкультхвилинка.
IV. Закріплення вивченого.
1. Робота в групі.
– Розкажіть про спортсмена, яким ви захоплюєтесь.
2. Робота з прислів’ями (с. 41).
3. Робота в зошиті.
4. Читання казки “Незвичайна олімпіада” (с. 38).
– З яких видів спорту пізнайки влаштували змагання?
– Хто переміг у олімпіаді?
– Поясніть вислів: “Головне не перемога, а участь”.
V. Підсумок уроку.
VI. Домашнє завдання.
Підготуйте розповідь про досягнення, яке найбільше тобі сподобалось.