ПОДОРОЖ ДО ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ

Урок 29. ПОДОРОЖ ДО ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ

Мета: розширити уявлення учнів про Велику Британію; залучити школярів до участі у проекті; розвивати навички спільної роботи; виховувати допитливість.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Гра “Відгадай”

Цю суверенну європейську державу називають Сполученим Королівством. столиця Королівства – місто Лондон, найбільше у країні. Територія займає близько 244 тис. км2. Населення – понад 63 млн чоловік. З усіх боків Королівство оточене водними просторами:

Атлантичним океаном, Північним морем, Англійським каналом та Ірландським морем.

Це – … (Велика Британія).

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

– Сьогодні на уроці ми здійснимо віртуальну подорож до Великої Британії.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Повідомлення вчителя

Велика Британія утворилася шляхом об’єднання Шотландії з Англією. Цей договір був підписаний у 1707 р. і став причиною створення Сполученого Королівства Великої Британії. Слово Велика додали до слова Британія

тільки для того, щоб можна було позначити цю країну як політичну одиницю. Виходить, що Британія – це острів, а Велика Британія – країна.

Столиця – Лондон. У Лондоні дуже розвинений метрополітен. Його станції є в кожному районі, а також вокзалі й аеропорту, що дуже зручно. За проїзд у лондонському метро немає фіксованої оплати, тобто ви заплатите за ту кількість станцій, які проїдете.

Практично в усі музеї в Лондоні можна зайти безкоштовно, але в усіх відвідувачів є можливість залишити “пожертву” певної суми грошей, яку вони самі визнають прийнятною.

У Великій Британії дуже складно зустріти бездомних тварин. Зазвичай їх утримують у спеціальних притулках. Це пов’язане із законом про жорстоке поводження із тваринами.

У Великій Британії дуже люблять пити чай. Ця країна посідає третє місце у світі після Індії й Туреччини за споживанням чаю на душу населення.

2. Робота за підручником (с. 115-116)

Учні виконують завдання рубрики “Повтори те, що знаєш”.

Робота в парах

Учні виконують завдання рубрики “Поділися своїми думками”.

Читають текст рубрики “Я хочу дізнатися”.

Опрацьовують матеріали рубрики “Ознайомся з думкою інших людей” та виконують завдання на с. 116.

– Що із прочитаного було вам знайоме?

– Що нового ви дізналися?

– Прочитайте і запам’ятайте висновки на с. 116. (Я прагну…)

– Якими словами ви збагатили на уроці свій словник?

3. Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Вправа “Мікрофон”

– Якби я був(ла) найкращим екскурсоводом у Великій Британії, то…

2. Гра “П’ять речень”

Учні в п’яти реченнях формулюють засвоєні на уроці знання.

VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

– Чого ви сьогодні на уроці навчилися?

– Що нового ви дізналися?

– Що вас здивувало?

VІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підручник (с. 115-116).




ПОДОРОЖ ДО ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ