Філософія і світогляд

Розділ ІХ. СВІТОГЛЯД ЯК НАЙВИЩА ФОРМА САМОУСВІДОМЛЕННЯ ЛЮДИНИ

Урок 67 . Філософія і світогляд

Мета: сформувати поняття “філософія”, “світогляд”; розкрити взаємодії філософії і світогляду; виховувати культуру світогляду; розвивати вміння захищати електронні проекти.

Тип уроку: комбінований.

Форма проведення: захист електронних проектів.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

ІІ. Вивчення нового матеріалу

Робота над поняттями

Дати визначення понять “філософія”, “світогляд”.

Захист

електронних проектів за темами:

1. “Що таке філософія?”

2. “Взаємодія філософії і світогляду”.

3. “Давньогрецька філософія і світогляд”.

4. “Середньовічна філософія і світогляд”.

5. “Філософія Нового часу”.

6. “Проблеми сучасної української філософії”.

Учні захищають проекти та відповідають на запитання.

ІІІ. Закріплення знань учнів

Бесіда

1. Що таке світогляд? Які його ознаки?

2. Що таке філософія?

3. Назвати особливості філософського

сприйняття світу.

IV. Підсумок уроку

V. Домашнє завдання

Підготуватися до уроку узагальнення з теми “Світогляд людини” та до захисту електронних проектів за темами:

1. “Світогляд людини”.

2. “Релігійна свідомість людини”.

3. “Наукова свідомість людини”.

4. “Як формується особистість дитини?”

5. “Людина і Бог в історико-філософському процесі”.

6. “Смерть і безсмертя – вічні проблеми буття людства”.

7. “У пошуках сенсу життя”.

8. “Як стати щасливим?”.

9. “Корисні поради щодо формування власної особистості (“Працюємо над собою”).

10. “Ми відповідальні за долю країни та світу”.




Філософія і світогляд