Цілі:
– навчальна: удосконалити вміння учнів доводити тотожності;
– розвивальна: формувати вміння міркувати за аналогією; розвивати творчі здібності, кмітливість учнів;
– виховна: виховувати упевненість у власних силах, уміння самоорганізовуватися, спостережливість;
Тип уроку: удосконалення вмінь і навичок.
Обладнання та наочність:
Хід уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
______________________________________________________
______________________________________________________
______________________________________________________
ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО
1. Перевірка завдання, заданого за підручником
______________________________________________________
______________________________________________________
2. Виконання усних вправ
Доведіть тотожність:
ІІІ. УДОСКОНАЛЕННЯ ВМІНЬ І НАВИЧОК
1. Робота за підручником
______________________________________________________
______________________________________________________
2. Додаткові завдання
1) Доведіть тотожність:
2) Замініть зірочку знаком “+” або “-” так, щоб здобута рівність була тотожністю:
3) Відомо,
А) сума виразів 7a + 3 і 2a + 3b ділиться на 3;
Б) різниця виразів 11a – b і 7a + 5b є парним числом.
ІV. ПІДСУМКИ УРОКУ
1.
______________________________________________________
______________________________________________________
2. Самостійна робота
Варіант 1 | Варіант 2 |
1) Визначте, чи є тотожністю рівність: | |
2) Запишіть у вигляді рівності твердження: | |
А) сума чисел a і b дорівнює сумі чисел b і a; Б) сума числа a і подвоєного добутку числа b дорівнює половині добутку чисел a і b; В) добуток різниці числа a і b і нуля дорівнює нулю | А) добуток чисел a і b дорівнює добутку чисел (-a) і (-b); Б) сума подвоєного числа a і числа b дорівнює потроєному добутку чисел a і b; В) добуток суми чисел a і b й одиниці дорівнює 1 |
Позначте знаком “V” ті рівності, які є тотожностями | |
3) Доведіть тотожність: | |
V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Завдання за підручником:
______________________________________________________
______________________________________________________
2. Додаткове завдання. Впишіть у квадратики такі числа, щоб здобута рівність була тотожністю