ЕТИКЕТ ЕЛЕКТРОННОГО ЛИСТУВАННЯ

Розділ 1 Електронне листування

& 3. Упорядкування адрес електронної пошти. Етикет і безпека листування

3.3. ЕТИКЕТ ЕЛЕКТРОННОГО ЛИСТУВАННЯ

Завдяки електронній пошті люди, що живуть у різних куточках світу, мають змогу спілкуватися між собою, витрачаючи на це мінімум зусиль, часу і коштів. Щоб таке листування було приємним, потрібно дотримуватися правил етикету електронного спілкування.

– Завжди зазначайте тему листа. Тема має якомога точніше відображати зміст повідомлення.

– У тексті листа дотримуйтеся зазначеної

теми. Пам’ятайте, що багато людей щодня одержують десятки листів, тому викладайте свої думки чітко та лаконічно.

– Не надсилайте листів із вкладеними файлами великих обсягів. Це не лише сповільнює пересилання, а й може стати причиною повернення вашого листа, якщо на поштовому сервері встановлено обмеження на обсяг вкладеного файла.

– У відповіді наводьте уривки з листа, на який відповідаєте, а не весь лист. Цитувати потрібно лише ті фрази, що безпосередньо стосуються змісту вашої відповіді.

– Не пишіть увесь текст великими літерами. Такий текст дуже важко читати, застосовуйте великі

літери до окремих слів, які необхідно виділити.

– Розбивайте текст на логічні абзаци. Це насамперед стосується листів з великим обсягом тексту.

– Перевіряйте помилки. По-перше, з грамотною людиною приємно мати справу, а по-друге, помилки в словах або при розставленні пунктуаційних знаків можуть призвести до двоякого тлумачення змісту повідомлення.

– Підписуйте лист. У підписі рекомендовано зазначати своє ім’я та адресу електронної пошти, а в діловому листуванні бажано додавати контактний телефон.

– Не затягуйте з відповіддю. Відповідати на листа слід упродовж доби.

– Будьте ввічливі. Це правило не потребує коментарів.

 ЕТИКЕТ ЕЛЕКТРОННОГО ЛИСТУВАННЯ


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)


ЕТИКЕТ ЕЛЕКТРОННОГО ЛИСТУВАННЯ - Інформатика


ЕТИКЕТ ЕЛЕКТРОННОГО ЛИСТУВАННЯ