Розділ 1 Електронне листування
& 3. Упорядкування адрес електронної пошти. Етикет і безпека листування
3.3. ЕТИКЕТ ЕЛЕКТРОННОГО ЛИСТУВАННЯ
Завдяки електронній пошті люди, що живуть у різних куточках світу, мають змогу спілкуватися між собою, витрачаючи на це мінімум зусиль, часу і коштів. Щоб таке листування було приємним, потрібно дотримуватися правил етикету електронного спілкування.
– Завжди зазначайте тему листа. Тема має якомога точніше відображати зміст повідомлення.
– У тексті листа дотримуйтеся зазначеної
– Не надсилайте листів із вкладеними файлами великих обсягів. Це не лише сповільнює пересилання, а й може стати причиною повернення вашого листа, якщо на поштовому сервері встановлено обмеження на обсяг вкладеного файла.
– У відповіді наводьте уривки з листа, на який відповідаєте, а не весь лист. Цитувати потрібно лише ті фрази, що безпосередньо стосуються змісту вашої відповіді.
– Не пишіть увесь текст великими літерами. Такий текст дуже важко читати, застосовуйте великі
– Розбивайте текст на логічні абзаци. Це насамперед стосується листів з великим обсягом тексту.
– Перевіряйте помилки. По-перше, з грамотною людиною приємно мати справу, а по-друге, помилки в словах або при розставленні пунктуаційних знаків можуть призвести до двоякого тлумачення змісту повідомлення.
– Підписуйте лист. У підписі рекомендовано зазначати своє ім’я та адресу електронної пошти, а в діловому листуванні бажано додавати контактний телефон.
– Не затягуйте з відповіддю. Відповідати на листа слід упродовж доби.
– Будьте ввічливі. Це правило не потребує коментарів.