Паблик рилейшнз
СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ
ГУМОР
“Шукайте будь-яку, навіть гумористичну можливість для згоди. Гумор гарний ще й тим, що олюднює вас в очах опонента” (Юрі, 1993: 39).
“Добрий, м’який гумор завжди вітається, будь то дотепне висловлювання чи доморохцене прислів’я. Завжди мають успіх жарти про те місто, в якому ви виступаєте, якщо вони смішні й добре підібрані. Гумор розслаблює ваших слухачів і створює атмосферу відвертості й довіри між вами” (Браун, 1996: 130).
ГУМОР - PR
Схожі записи:
ПР ЯК ТЕОРІЯ НЕПРЯМОГО КОМУНІКАТИВНОГО ВПЛИВУ Паблик рилейшнз ПР ЯК ТЕОРІЯ НЕПРЯМОГО КОМУНІКАТИВНОГО ВПЛИВУ Паблік рилєйшнз можна розглядати як теорію непрямого і, отже, слабкого комунікативного впливу, на відміну від прямого і...
ПРОПАГАНДА І ПР Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ПРОПАГАНДА І ПР “У пропаганді не завжди враховуються етичні аспекти, і сьогодні слово використовується переважно для того, щоб роз’яснити ті...
“Філософія” урядових ПР Паблик рилейшнз УРЯДОВІ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ 4.1. “Філософія” урядових ПР Наші урядові ПР тільки починають розвиватися, тому нас особливо цікавить чужий досвід. Особливість його також і...
Позиціонування марки – Брендан Брюс Паблик рилейшнз Брендан Брюс Позиціонування марки Ефективні комунікативні стратегії містять те, що називається позиціонуванням, тобто чіткий аналіз того, що таке марка (компанії, особи, політичної партії...
Болгарія Паблик рилейшнз ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ СИЛОВИХ СТРУКТУР I СПЕЦСЛУЖБ Болгарія У Болгарії дуже правильно вловили сутність паблік рилейшнз у своєму перекладі цього терміна як “суспільної комунікації”....
ІЗ ІСТОРІЇ ПР Паблик рилейшнз ІЗ ІСТОРІЇ ПР Реально ПР виникла внаслідок індустріальної революції, коли монополісти відчули недостатність методів управління тільки виробничою сферою. Наприклад, наявність клієнта, котрий може...
ОРІЄНТОВАНІ КОМУНІКАЦІЇ Паблик рилейшнз ОРІЄНТОВАНІ КОМУНІКАЦІЇ Орієнтовані комунікації визначаються нами як комунікативні структури, значною мірою орієнтовані на співрозмовника. Але не тільки це. Якщо ми візьмемо стандартну схему...
ІМІДЖ Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ІМІДЖ “Ваш імідж – це сприйняття вас іншими людьми. Це найбільша картинка, котру ви надаєте людям. Імідж включає те, як...
Прес-конференції та прийоми – Сем Блек Паблик рилейшнз Сем Блек Прес-конференції та прийоми (із книги: Black S. Introduction to Public Relations. – London, 1989) Проведення прес-конференцій є загальноприйнятим і ефективним засобом...
Техніки впливу: від пропаганди до промивання мозків – Дж. Браун Паблик рилейшнз Дж. Браун Техніки впливу: від пропаганди до промивання мозків (із книги: Brown J. A. C. Techniques of persuasion: from propaganda to brainwashing. –...
ВИБОРЧІ ТЕХНОЛОГІЇ Паблик рилейшнз ВИБОРЧІ ТЕХНОЛОГІЇ Якщо в світі на першому місці по розвитку послуг ПР стоять кризові, фінансові та державні ПР, то в Україні та Росії,...
ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ: ВСТУП ДО НОВОЇ СПЕЦІАЛЬНОСТІ Паблик рилейшнз ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ: ВСТУП ДО НОВОЇ СПЕЦІАЛЬНОСТІ Сьогодні ПР існує в Україні на державному рівні. Міністерство праці та соціальної політики України вже заклало в...
Історичні паралелі Паблик рилейшнз УРЯДОВІ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ 4.4. Історичні паралелі Ті чи інші різкі зміни в суспільстві, що виходять від владних структур, вводилися певними методами навіть у...
Життя і праці Едварда Бернейса – Сем Блек Паблик рилейшнз Сем Блек Життя і праці Едварда Бернейса (1891-1995) Рідко коли життя однієї людини може збігтися з розвитком нової глобальної професії. Однак це є...
СРСР Паблик рилейшнз ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ СИЛОВИХ СТРУКТУР I СПЕЦСЛУЖБ СРСР Заради справедливості слід зазначити, що СРСР володів достатньо вагомими результатами з будівництва свого іміджу. Хоча СРСР...
ФІНАНСОВІ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ Паблик рилейшнз ФІНАНСОВІ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ Паблік рилейшнз у різних країнах посідають різні позиції, і країни СНД ще не швидко наблизяться до рівня лідерів. Це й...
Крок 7: зустрічаючись з полемікою – Написання промов: десять кроків Паблик рилейшнз Написання промов: десять кроків Крок 7: зустрічаючись з полемікою Чи звертатися до полемічних питань, що мають відношення до виступаючого, чи ні, залежить від...
Міфічний рівень масової свідомості в аспекті оптимізму/песимізму Паблик рилейшнз ВИРІШЕННЯ ДЕЯКИХ СОЦІАЛЬНИХ ПРОБЛЕМ МЕТОДАМИ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ 12.5. Міфічний рівень масової свідомості в аспекті оптимізму/песимізму Масова свідомість постійно відслідковується соціологами па предмет співвідношення...
ІМІДЖ М. ТЕТЧЕР Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ІМІДЖ М. ТЕТЧЕР “М. Тетчер напрочуд вдало обслуговувалася своїми іміджмейкерами у двох напрямках. Пo-перше, вони ніколи не прагнули переконати британську...
Указівка на ворога – Дж. Браун Паблик рилейшнз Дж. Браун Указівка на ворога Корисно, коли пропагандист може висунути повідомлення, яке не лише за щось, але також проти якогось реального чи уявного...
ЗВОРОТНИЙ ЗВ’ЯЗОК Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ЗВОРОТНИЙ ЗВ’ЯЗОК “Зворотний зв’язок” суттєвий для процесу. Комунікатор має одержати зворотний зв’язок від одержувача, щоб знати, які повідомлення проходять, а...
СПЕЦІАЛЬНІ ПОДІЇ Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ СПЕЦІАЛЬНІ ПОДІЇ “Як представник з ПР, ви часто несете відповідальність за те, щоб привернути увагу до вашого клієнта чи справи....
Росія до 1917 р Паблик рилейшнз ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ СИЛОВИХ СТРУКТУР I СПЕЦСЛУЖБ Росія до 1917 р. У минулому також створювався досить сильний “імідж” військових, з одного боку, та імідж...
Крок 8: перевірте промову й проведіть репетицію – Написання промов: десять кроків Паблик рилейшнз Написання промов: десять кроків Крок 8: перевірте промову й проведіть репетицію Як тільки ви написали перший варіант промови, прочитайте її вголос. Відмічайте місця,...
Нетрадиційні методи Паблик рилейшнз ВИБОРЧІ ТЕХНОЛОГІЇ Нетрадиційні методи Населення не сприймає прямих атак на кандидатів. Особливо це стосується наших невмілих спроб створити суто негативний контекст для їхнього...
ПР І СУПУТНІ НАУКИ Паблик рилейшнз ПР І СУПУТНІ НАУКИ Будь-яка соціальна спільність краще працює і краще почувається в ситуації передбачуваності. У нашій минулій державній системі така передбачуваність поведінки...
Звертання до авторитету – Дж. Браун Паблик рилейшнз Дж. Браун Звертання до авторитету Сугестія, як зазначено раніше, основана на зверненні до авторитету. Авторитет, до котрого звертаються, може бути релігійним, це може...
Конкретні завдання в рамках урядових ПР і шляхи розв’язання подібних завдань на Заході Паблик рилейшнз УРЯДОВІ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ 4.2. Конкретні завдання в рамках урядових ПР і шляхи розв’язання подібних завдань на Заході Тепер звернемося до деяких конкретних завдань,...
Довіра до джерела – Джо Макгінніс Паблик рилейшнз Джо Макгінніс Довіра до джерела Такі фрази, як проектувати правильний імідж, довіру, престиж, інтервал довіри стали привертати увагу громадськості недавно. На політичній арені,...
Нетрадиційні джерела новин у президентській кампанії 1992 р. – Джон Беєр Паблик рилейшнз Джон Беєр Нетрадиційні джерела новин у президентській кампанії 1992 р. (Bare J. Non-traditional news sources in the 1992 presidential campaign // North Carolina...
Громадська думка – Уолтер Ліппман Паблик рилейшнз Уолтер Ліппман Громадська думка (переклад уривків із книги: Lippmann W. Public opinion. – N. Y., 1960) Досить зрозуміти, що в певних умовах люди...
ТЕЛЕБАЧЕННЯ Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ТЕЛЕБАЧЕННЯ “Сьогодні 65 відсотків американців одержують 100 відсотків новин з телебачення” (Bruce, 1992: 131)....
У пошуку згоди Паблик рилейшнз У пошуку згоди У 1955 р. нова книга Бернейса “Інженерія згоди” викликала неоднозначну реакцію. Деякі критики вважали, що інженерія згоди передбачає маніпуляцію мас-медіа....
Дослідження цінностей – Брендан Брюс Паблик рилейшнз Брендан Брюс Дослідження цінностей Для іміджмейкерів ця концепція дослідження цінностей є проривом у галузь конструювання комунікативних стратегій. Повертаючись до британського контексту, за допомогою...
МАРКЕТИНГ І ПР Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ МАРКЕТИНГ І ПР “ПР можуть застосовуватися до будь-якої частини маркетингового набору, коли реклама є тільки частиною. Маркетинговий набір складається з...