Людські цінності й життєві цілі. Хобі людини

Мета. Формувати в учнів поняття про загальнолюдські цінності; розвивати спостережливість, зв’язне мовлення; виховувати поважне ставлення до власної особистості.

Обладнання. Картки для групової та парної роботи, ілюстрації з теми.

Зміст уроку

I. Організація класу.

Ось і знов дзвінок лунає,

Мелодійно і срібно звучить.

Він до класу дітей закликає,

Щоб успішно і добре всіх вчить.

II. Перевірка домашнього завдання.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

І. Актуалізація опорних знань.

Створення асоціативного куща

“Цінність”.

 Людські цінності й життєві цілі. Хобі людини

2. Оголошення теми і мети уроку.

– У кожної людини є свої цінності. Насамперед кожен з нас цінує доброту, порядність, чесність. На сьогоднішньому уроці ми поговоримо про людські цінності, життєві цілі та про хобі людини.

3. Робота з підручником (с. 78).

4. Робота з pdf-файлом.

5. Гра “Мікрофон”.

– Що ви вважаєте найбільшою цінністю людини?

– Які цінності важливі для вас?

6. Гра “Подорож “казковою стежкою”.

– Які цінності називають загальнолюдськими? Наведіть кілька прикладів.

– На прикладі будь-якої відомої

української казки поясніть, які традиції українського народу бережуть моральні цінності суспільства? (Людяність, чесність, повага до батьків, працелюбність, справедливість).

– Як це впливає на вашу поведінку?

– Які висновки ви робите з казок?

7. Робота в групі.

– Прочитайте прислів’я. Поясніть їх значення (с. 79).

8. Гра “Хто більше?”.

– Доберіть синоніми до слова “хобі”.

9. Розповідь учителя.

– Людина так влаштована, що з самого початку свого особистісного розвитку вона прагне до пошуку і реалізації своїх захоплень та інтересів. У дитинстві ми не надаємо цьому особливого значення. Для нас хобі найчастіше виражається у прогулянках та іграх, а в школі вже у багатьох починають проявлятися власні захоплення. Хтось починає цікавитися футболом, а хтось музикою. Здавалося б, початок, але за ним може ховатися велике майбутнє. Хобі – це одна із значущих складових життя людини.

– А шо в житті головне?

Здоров’я, матеріальне благополуччя, любов. І начебто все так, але чогось не вистачає. Особистої самореалізації, почуття прояву “внутрішнього я”. Займаючись улюбленою справою, людина, в першу чергу, задовольняє найважливішу потребу в самореалізації, забезпечує духовне зростання, її життя стає набагато яскравіше, в ньому більше фарб і позитивних емоцій. Хобі – це запорука успішності. Більшість знаменитих людей, шо досягли значних успіхів у кар’єрі, починали з того, що присвячували весь свій вільний час улюбленій справі.

ІІІ. Робота з підручником (с. 79).

11. Робота з pdf-файлом.

12. Фізкультхвилинка.

IV. Закріплення вивченого.

1. Гра “Мікрофон”.

– Розкажіть про свої захоплення.

2. Робота в зошиті.

3. Читання казки “День народження дракона” (с. 80-83).

– Про яке свято згадали пізнайки?

Що вирішили пізнайки влаштувати драконові? Що хотіли йому подарувати?

– Що порадив Мудрець?

– Чи сподобався подарунок драконові?

V. Підсумок уроку.

– Що таке людські цінності?

– Якими вони бувають?

– Що таке хобі?

VI. Домашнє завдання (с. 84).


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)


Людські цінності й життєві цілі. Хобі людини - Плани-конспекти уроків по соціології


Людські цінності й життєві цілі. Хобі людини