Маркетингова служба підприємства

Маркетингова служба підприємства – підрозділ підприємства, який на підставі принципів і методів маркетингу виконує комплекс економічних завдань: від вивчення ринку до розробки обгрунтованих рекомендацій щодо здійснення відповідних НДДКР з метою випуску нових товарів і завоювання для них ринків збуту. Структура М. с. п. залежить від типу підприємства, характеру та обсягів виробництва, техніко-економічних зв’язків з іншими підприємствами (всередині країни та за її межами). Завдання М. с. п. – системне дослідження ринку, розробка та реалізація стратегії, програми й тактики маркетингу, цінової, збутової та інвестиційної політики підприємства, їх втілення у практику; цілеспрямоване формування попиту у споживачів, забезпечення стабільної реалізації товарів і послуг, ринкова орієнтація НДДКР та ін.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)


Маркетингова служба підприємства - Економічний словник


Маркетингова служба підприємства