Оптовий товарооборот

Оптовий товарооборот – обсяг товарів, реалізованих одними організаціями іншим з метою наступного перепродажу чи переробки. За спрямованістю товарних ресурсів О. т. поділяють на оборот реалізації (продаж товарів організаціям роздрібної торгівлі та громадського харчування, а також поставку товарів позаринковим споживачам незалежно від місця їх перебування і на експорт), міжобласний О. т. (вивезення товарів за межі області за договорами, а також поставки товарів для загальнодержавних потреб). До внутріоптового О. т. відносять продаж товарів одними оптовими базами іншим, які входять до системи однієї торгівлі. Розрізняють також О. т. складський (реалізація товарів зі складів оптових підприємств) і транзитний (відвантаження товарів виробничими підприємствами у роздрібну торговельну мережу, минаючи склади оптової торгівлі).


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)


Оптовий товарооборот - Економічний словник


Оптовий товарооборот