№ уроку | Тема уроку | Дата | Сторінка |
1 | Повторення, узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 3 клас | ||
Операції над папками і файлами | |||
2 | Створення папок | ||
3 | Копіювання файлів і папок | ||
4 | Видалення файлів і папок | ||
Опрацювання тексту на комп’ютері | |||
5 | Тексти і текстовий редактор. Середовище текстового редактора. | ||
6 | Редагування тексту | ||
7 | Редагування тексту. Форматування абзацу | ||
8 | Копіювання і переміщення фрагментів тексту | ||
9 | Форматування тексту | ||
10 | Створення текстового документа | ||
11 | Вставлення зображень у текстовий документ. Узагальнення знань і вмінь учнів з тем: “Операції над папками і файлами”, “Опрацювання тексту на комп’ютері” | ||
Графічний редактор | |||
12 | Графічні | ||
13 | Середовище графічного редактора Scratch. Панель інструментів. Перетворення фрагментів малюнка | ||
14 | Середовище графічного редактора Scratch. Панель інструментів. Колір фігури і колір фону. Створення простих графічних зображень. Збереження зображень | ||
15 | Створення простих графічних зображень. Збереження зображень. Вітальна листівка | ||
Безпека дітей в Інтернеті | |||
16 | Веб-сторінки для дітей. Дитячі бібліотеки | ||
17 | Веб-сторінки для дітей. Правила безпечного користування Інтернетом при пошуку інформаційних матеріалів (повідомлень). Навчаємось онлайн. Малюємо онлайн | ||
18-19 | Електронне спілкування | ||
20 | Безпека спілкування у спільнотах. Узагальнення знань і вмінь учнів з тем: “Графічний редактор”, “Безпека дітей в Інтернеті” | ||
Висловлювання. Алгоритми з розгалуженням і повторенням | |||
21 | Алгоритми і виконавці | ||
22 | Висловлювання, істинні та хибні висловлювання. Аналіз тексту задачі | ||
23 | Логічне слідування “Якщо – то”. Аналіз тексту задачі | ||
24-25 | Алгоритми з розгалуженням. Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням для виконавців у визначеному середовищі. “Якщо – то – інакше”. Аналіз тексту задачі | ||
26 | Циклічні процеси. Алгоритми з повторенням | ||
27 | Алгоритми з повторенням. Створення та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному середовищі | ||
28 | Створюємо гру | ||
Робота і презентаціями | |||
29 | Комп’ютерна презентація, її об’єкти. Середовище редактора презентацій. Розробка плану створення презентації на задану тему. Створення презентації на основі шаблону | ||
30 | Робота з об’єктами на слайдах презентації | ||
31 | Анімаційні ефекти в комп’ютерній презентації | ||
32 | Проводимо презентацію. Узагальнення знань і вмінь учнів з тем: “Висловлювання. Алгоритми з розгалуженням і повторенням”. “Робота з презентаціями” | ||
33-35 | Повторення та узагальнення вивченого |
2017-11-18