ОСОБИСТА ГІГІЄНА. ДОГЛЯД ЗА ЗУБАМИ
Ти вже знаєш, що чистота – запорука здоров’я. І тому правила особистої гігієни треба виконувати щодня.
Зранку вимий руки, обличчя, шию, вуха. Почисти зуби. Прийми душ. Витрися сухим чистим рушником досуха.
Протягом дня не забувай мити руки після занять фізичними вправами, прогулянки, туалету, перед вживанням їжі тощо.
Увечері перед сном слід умитися, почистити зуби, вимити ноги з милом або помитися під душем.
Дуже важливо для здоров’я дбати про свої зуби,
– Чисть зуби вранці та ввечері протягом 1-2 хвилин. Зубну щітку і пасту тобі допоможуть підібрати зубний лікар (стоматолог) та батьки.
Подивись на малюнок і запам’ятай, як треба правильно чистити зуби.
– Почистив зуби – прополощи рот теплою водою. Вимий зубну щітку водою з милом. Постав її щетиною догори.
– Щоразу після їди прополіскуй рот теплою водою.
– Кожні півроку перевіряйся у стоматолога.
ХВОРА КИЦЯ
Лікар хворі зуби
Киці пломбував,
Корисні поради
Їй весь час давав:
–
Киценько-голубко,
Зранку і під вечір
Гарно чистить зубки.
Хто не любить пасти
Та зубної щітки,
То у того зубки
Зіпсуються швидко.
Хто ласує тортом,
Полюбляє цукор,
Той собі на горе
Буде мати муку!
Видужала киця.
Зубки вже здорові,
Бо поради лікар
Справді дав чудові.
Ну, а той, хто зуби
Чистить забуває,
Віршика про кицю
Хай собі згадає.
Тетяна Лисенко
1. Які поради дав лікар киці?
2. Як ти доглядаєш за зубами?
3. Розкажи про те, як слід доглядати за своїм тілом вранці і ввечері.
Гра “Так чи ні?”
Якщо ти згоден із тим, що почуєш, скажи: “Так” – і плесни в долоні.
1. Вмиватися потрібно щодня вранці і ввечері. Так чи ні?
2. Зуби слід чистити вранці, ввечері і вночі. Так чи ні?
3. Перед сном треба мити ноги. Так чи ні?
4. Мити руки потрібно в один і той самий час. Так чи ні?
5. Чистити зуби слід зубною щіткою і пастою. Так чи ні?
6. Щомісяця треба перевірятися у стоматолога. Так чи ні?
Практична робота
Проведіть змагання.
На столі розкладені різні предмети – щітка для одягу, зубна щітка і паста, склянка, рушник, мило тощо.
Два учні вибирають предмети, потрібні для того, щоб почистити зуби. Потім показують, як вони чистять зуби. Решта учнів спостерігає. Після закінчення діти вказують на помилки, обговорюють їх.
Хто зробив усе правильно – той переміг.