Паблик рилейшнз
СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ
ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ: ВИЗНАЧЕННЯ
“Паблік рилейшнз складається з усіх форм планової комунікації, спрямованих всередину й назовні, між організацією та її громадськістю для досягнення специфічної мети, що належить до галузі взаєморозуміння” (Jefkins, 1992: 8).
“ПР – це мистецтво і наука досягнення гармонії за допомогою взаєморозуміння, основаного на правді й повній інформованості” (Блек, 1990: 17).
“ПР є функцією менеджменту, яка встановлює і підтримує взаємовигідні відносини між організацією
“Основна філософія практики паблік рилейшнз дуже проста. Вона керується тим, що з суспільною підтримкою й розумінням набагато легше досягти успіху в формулюванні мети, ніж у разі суспільної опозиції чи байдужості. Паблік рилейшнз можуть бути підсумовані в кількох ключових словах. Мова йде про репутацію, сприйняття, довіру, впевненість, гармонію й пошук взаєморозуміння, основаного на правді й повній інформ^ваності. Це не є визначенням. Однак у цьому є необхідні прагнення” (Black, 1993: 11).
“Паблік рилейшнз,