ПАБЛІСИТІ

Паблик рилейшнз

СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ

ПАБЛІСИТІ

“Вона включає надання інформації, яка є фактичною, цікавою й новинною, в мас-медіа, не контрольованих вами, такими, як радіо, телебачення, журнали, газети й торговельні журнали”.

“Пабліситі не є рекламою, оскільки ви не платите за час чи місце. Ви маєте заслужити висвітлення цікавими й сучасними матеріалами. Пабліситі також і не паблік рилейшнз. Паблік рилейшнз є значно ширшою метою, що включає пабліситі, а також і промоушн, суспільні відносини, рекламу й створення громадської думки” (Yale, 1991: 2).

“Безплатне” пабліситі, безумовно, менш дорога справа, ніж реклама, кампанії з продажу і навіть інформації про продаж. Однак не варто обманюватися. Єдине, за що вам не треба платити, – це місце на сторінках ЗМІ і час в ефірі” (Доті, 1996: 26).


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)


ПАБЛІСИТІ - PR


ПАБЛІСИТІ