ОЗНАКИ І ВЛАСТИВОСТІ ПРЕДМЕТІВ. МНОЖИНИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА 1-10 І ЧИСЛО 0
Урок 39. ПЕРЕВІР СВОЇ ЗНАННЯ. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ УЧНІВ
Мета; узагальнити й систематизувати знання учнів; розвивати мислення, навички каліграфічного письма; виховувати старанність.
Хід уроку
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ
1. Веселі задачі
– На травиці біля хати
Метушаться цуценята.
Двоє білих, наче сніг,
Троє чорних. Скільки всіх?
– Появилися у квочки
Три
Хоч чекала на курчат,
Вийшло… (семеро) качат.
2. Усна лічба
1) Лічба у межах 10 в прямому і зворотному порядку.
2) Гра “Ялинка” (повторення складу числа 9).
3. Розв’язування нерівностей
Фізкультхвилинка
III. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ УЧНІВ
1. Робота за підручником (с. 46). Перевір свої знання
Завдання 1
– Розгляньте малюнок.
– Хто сховався за парканом?
– Полічіть кроликів, які сховалися за парканом.
Завдання 2
– Полічіть яблука, що впали.
– Де більше яблук – на дереві чи під
Завдання 3
– Розгляньте числовий промінь.
– Прочитайте приклад під ним.
– Від якого числа слід рахувати?
– У який бік: праворуч чи ліворуч?
– Обчисліть за допомогою числового променя.
Завдання 4
– Даринка розсипала намистинки.
– Якщо їх правильно зібрати, можна слово відгадати.
– Яке слово прочитали?
– Що таке материк?
– Які ви знаєте материки?
– На якому материку ми живемо?
Завдання 5
– Що намальовано? Скільки цукерок? Які множини можна утворити?
– Утворіть множини. Порівняйте кількість їх елементів.
2. Каліграфічна хвилинка. “Конкурс красунь”
– Запишіть по рядку чисел 7; 8; 10.
3. Робота з монетами номіналом 5 к., 2 к., 1 к. Складання прикладу на додавання трьох доданків
5 + 2 + 1 = 8
– Якими дрібними монетами можна замінити монету вартістю 5 к.? (1 + + 1 + 1 + 1 + 1; 2 + 1 + 1 + 1; 2 + 2 + 1)
– Скільки буде 5 к. + 5 к.?
IV. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ
– Які завдання виконували на уроці?
– Яке завдання сподобалося найбільше?