Predmety


ЗНАХОДЖЕННЯ ЗНАЧЕНЬ ВИРАЗІВ НА СУМІСНІ ДІЇ

ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ФОРМУВАТИ ОБЧИСЛЮВАЛЬНІ НАВИЧКИ, ЗАКРІПЛЮВАТИ ВМІННЯ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ НА СПІЛЬНУ РОБОТУ ТА РІВНЯННЯ

І. Перевірка домашнього завдання

Фронтально перевірити план та пояснити вибір дій у задачі 1058. У вправі 1057 вибірково пояснити виконання дій.

ІІ. Актуалізація та корекція опорних знань учнів

1. Завдання для опитування.

1) Обчислити: 2 т 60 кг • 51; (16 ц – 4 ц 16 кг) : 4.

2) Задача. На будівництво завезли 2380 ц цементу. Це в 7 разів менше, ніж піску. 2/5 завезених матеріалів витратили. Скільки піску й цементу разом витратили?

3) Скільки хвилин складають 3/4 години? Скільки годин складають 2/3 доби?

2. Усні обчислення.

1) Вправа 1059.

2) Обчислити: 640 : 32 : 10 + 480 : 60; 360 + 240 : 8 + 30 • 6.

3) Задача. Дівчинка прочитала 80 сторінок, що становить 2/3 сторінок книжки. Скільки сторінок їй залишилося прочитати?

III. Повідомлення теми та мети уроку

Учитель повідомляє, що на уроці діти будуть обчислювати значення виразів та розв’язувати задачі й рівняння.

IV. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

1. Вправа 1060 – фронтально та самостійно.

2. Задачу 1061 розв’язати під керівництвом учителя.

3. Задачу 1062 проаналізувати від числових даних, скласти план розв’язання, записати самостійно.

4. Задачу 1063 розв’язати під керівництвом учителя. Пояснити, що таке діагональ прямокутника. Звернути увагу, що одержані трикутники – рівні.

5. Виконання вправи 1064 під керівництвом учителя.

6. Додаткові диференційовані завдання.

1) Обчислити: 50 786 + 162 • 84 : 72 – 121 : 11; 5 км 696 м : 32 + 11 км 564 м : 49.

2) Задача. Коли брата запитали, скільки йому років, він відповів, що їм із сестрою зараз 19 років, а 5 років тому він був у 2 рази старший за неї. Скільки років братові тепер?

V. Підсумок уроку

Обчислити вираз 1000 – 810 : 27 + (100 – 84 + 614) : 7. Оцінювання учнями своєї роботи на уроці.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...