Множення одноцифрових чисел на багатоцифрові. Множення чисел, що закінчуються нулями. Задачі на спільну роботу

УРОКИ 54-55

Тема. Множення одноцифрових чисел на багатоцифрові. Множення чисел, що закінчуються нулями. Задачі на спільну роботу

Мета: показати можливі форми запису під час множення чисел, які закінчуються нулями; практикувати розв’язання задач на спільну роботу; вдосконалювати обчислювальні навички.

Обладнання: картки для усної лічби, креслення до задач.

ХІД УРОКУ

I. Контроль, корекція і закріплення знань

1. Усні обчислення

Гра “Ланцюжок”

 Множення одноцифрових чисел на багатоцифрові. Множення чисел, що закінчуються нулями. Задачі на спільну роботу

2. Обчислити.

1/2 доби, 1/4 год.,

1/4 хв., 1/3 року.

3. Робота за картками

Картка 1

 Множення одноцифрових чисел на багатоцифрові. Множення чисел, що закінчуються нулями. Задачі на спільну роботу

Із 1 200 перелітних птахів, що живуть у лісі, 1/3 вирушили в Азію, а решта – в Африку. На скільки більше серед птахів “африканців”, ніж “азійців”?

Картка 2

 Множення одноцифрових чисел на багатоцифрові. Множення чисел, що закінчуються нулями. Задачі на спільну роботу

У школі 260 хлопчиків і 480 дівчаток. 120 хлопчиків і 130 дівчаток мають хутряні рукавички, а решта – в’язані. Скільки дітей носять в’язані рукавички?

II. Розвиток математичних умінь учнів

1. Усні обчислення за вправою

№ 456

2. Самостійне розв’язання прикладів № 458

3. Розв’язання задачі № 455

4. Розв’язання задачі № 460 за планом, поданим у підручнику

5. Фізкультхвилинка

6. Задача № 461 (самостійно)

А (км) – відстань;

B (год.) – час руху;

(а : b) (км/год.) – швидкість;

(а : b) – 3 (км) – відстань, яку проїде автобус за 3 години.

III. Підсумки уроку

IV. Домашнє завдання

№ 463, 464.




Множення одноцифрових чисел на багатоцифрові. Множення чисел, що закінчуються нулями. Задачі на спільну роботу