РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ ІЗ ДРОБАМИ

ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ФОРМУВАТИ ВМІННЯ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ, ЩО МІСТЯТЬ ДРОБИ; РОЗВИВАТИ ШВИДКІ ОБЧИСЛЮВАЛЬНІ НАВИЧКИ; ПОВТОРИТИ СПОЛУЧНИЙ ЗАКОН МНОЖЕННЯ ТА ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ

І. Перевірка домашнього завдання

Самостійна робота за завданнями.

1) 3адача. Довжина скверу прямокутної форми дорівнює 40 м, а ширина – 30 м. 3/5 площі скверу займає ігровий майданчик, а решту відведено під дерева й кущі. Яку площу відведено під дерева й кущі?

2) Обчислити: 100 000 – 5403 • 3 + 8199 : 9.

II. Актуалізація та корекція опорних знань учнів Усні

обчислення.

1) Знайти помилки і повідомити правильні відповіді.

 РОЗВЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ ІЗ ДРОБАМИ

2) Вправа 798.

III. Повідомлення теми та мети уроку

Учитель повідомляє, що на уроці діти розв’язуватимуть задачі з дробами.

IV. Повторення та узагальнення знань учнів

1. Вправу 797 учні виконують під керівництвом учителя.

2. Задача 799 – самостійно.

3. Вправа 800. Проаналізувати від числових даних, скласти схему міркувань, розв’язання записати самостійно.

4. Задачу 801 розв’язати під

керівництвом учителя.

5. За вправою 802 пояснити, що дріб можна розглядати як частку двох чисел.

6. Вправу 803 (1) розв’язати під керівництвом учителя, 803 (2) – самостійно, 803 (3) – за варіантами самостійно. Перевіряючи, порівняти другі вирази на три дії в кожному варіанті.

V. Підсумок уроку

Розв’язували задачі з дробами та обчислювали вирази. Оцінювання учнями своєї роботи на уроці.




РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ ІЗ ДРОБАМИ