Записування іменованих чисел та їх перетворення. Розв’язання задачі на 2 дії та складання оберненої задачі

УРОК 33

Тема. Записування іменованих чисел та їх перетворення. Розв’язання задачі на 2 дії та складання оберненої задачі

Мета: вправляти учнів у заміні іменованих чисел; ознайомити із знаходженням відстані за картою із заданим масштабом; вдосконалювати обчислювальні навички.

Обладнання: картки для індивідуальної роботи, для усної лічби.

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

1. Перевірка домашнього завдання

– Вибірково пояснити виконання перетворень у завданні № 278.

– Скласти задачу, обернену

до задачі № 279.

2. Індивідуальна робота за картками

Вписати відповіді у віконця.

 Записування іменованих чисел та їх перетворення. Розвязання задачі на 2 дії та складання оберненої задачі

3. Розв’язати задачу.

Маса порожньої банки 500 г. Вона вміщує 3 л соку. Яка маса 4-х банок із соком?

4. Гра “Мовчанка”

 Записування іменованих чисел та їх перетворення. Розвязання задачі на 2 дії та складання оберненої задачі

5. Математичний диктант

– 80 кг яблук поклали у пакети по 5 кг. Скільки знадобилось пакетів?

– В одну банку вміщується 3 л. Скільки потрібно банок, щоб розлити 90 л соку?

– Невідоме число збільшили у 100 разів й

отримали 4 000. Яке число було невідомим?

II. Розвиток математичних умінь учнів

1. Самостійне розв’язання прикладів № 280 і 281

2. Колективне розв’язання нерівності із вправи № 282

3. Розв’язання прикладів № 283 за варіантами (І рівень – перший рядок, ІІ рівень – другий рядок)

4. Фізкультхвилинка

5. Розв’язання задач

– № 284. Запис умови задачі у таблицю.

Маса вишень

В одному ящику

Кількість ящиків

І д.

 Записування іменованих чисел та їх перетворення. Розвязання задачі на 2 дії та складання оберненої задачі

7 кг

?

ІІ д.

Складання оберненої задачі до поданої.

6. Аналіз задачі № 285. Складання плану розв’язання. Запис розв’язання окремими діями

7. Практична робота з картою України

Повторення правила користування масштабом. Користуючись масштабом, обчислити протяжність території України із Заходу на Схід і з Півночі на Південь (№ 286).

III. Підсумки уроку

IV. Домашнє завдання

№ 288, 289.




Записування іменованих чисел та їх перетворення. Розв’язання задачі на 2 дії та складання оберненої задачі