Усне множення двоцифрових і круглих багатоцифрових чисел на розрядні


УРОК 86

Тема. Усне множення двоцифрових і круглих багатоцифрових чисел на розрядні

Мета: пояснити учням прийоми множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні; формувати обчислювальні навички та вміння розв’язувати складені задачі з дробами.

Обладнання: картки для виконання тесту, картки для усних обчислень.

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

1. Усна лічба за картками

 Усне множення двоцифрових і круглих багатоцифрових чисел на розрядні

2. Завдання для опитування

– До якої частини мови належать дроби?

– Як називається число над лінією дробу?

– Як називається число під лінією дробу?

– Обчислити зручним способом.

8 – 7 – 5, 2 – 4 – 25 – 5, 15 – 7 – 4, 5 – 9 – 2 – 6.

3. Виконання тестового завдання

1) Яка частина фігури заштрихована?

 Усне множення двоцифрових і круглих багатоцифрових чисел на розрядні

А) 3/5; б) 3/8; в) 1/8; г) 5/3.

2) Яка нерівність правильна?

А) 4/5 < 1;

Б) 1 < 7/8;

В) 11 > 5/11;

Г) 1/6 > 1/6

3) 3/4 від числа 60 дорівнює:

А) 48;

Б) 12;

В) 15;

Г) 3.

4)


Щоб знайти 1/6 від суми числа 840 і 60, треба:

А) 840 : 6;

Б) (840 + 60) – 6;

В) (840 + 60) : 6;

Г) 840 + 60 : 6.

5) На заводі працюють 600 робітників, з них 3/5 токарі. Щоб знайти, скільки на заводі працює токарів, треба:

А) 600 : 5 – 3;

Б) 600 – 5 – 3;

В) 600 : 3 – 5;

Г) 600 : 5 : 3.

6) Якщо за день туристи пройшли 24 км, що становить 1/3 маршруту, то весь шлях буде дорівнювати:

А) 27 км;

Б) 72 км;

В) 80 км;

Г) 21 км.

II. Множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні

1. Усне виконання вправи № 701

2. Пояснення вчителя на прикладі 3 200 – 20 (у поясненні вчитель спирається на переставний і сполучний закони множення). Робота за вправою № 702

3. Первинне закріплення. Вправа № 703 (перші два стовпчики – з коментуванням, решту – самостійно)

4. Фізкультхвилинка

III. Розвиток математичних умінь учнів

1. Самостійне розв’язання задачі № 704

2. Розв’язання задачі № 705 за рівнями

– високий і достатній рівень знань – самостійно;

– решта – після виконання короткого запису.

3. Задача № 707

– Високий рівень знань – самостійно;

– достатній рівень знань – після виконання короткого запису задачі;

– решта – після складання плану розв’язання задачі.

IV. Підсумки уроку

V. Домашнє завдання

№ 708, 709.




1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...


Усне множення двоцифрових і круглих багатоцифрових чисел на розрядні - Плани-конспекти уроків по математиці