Величини. Метрична система мір. Додавання й віднімання багатоцифрових чисел

УРОК 130

Тема. Величини. Метрична система мір. Додавання й віднімання багатоцифрових чисел

Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів про дії додавання й віднімання багатоцифрових чисел, їх закони; вдосконалювати навички усної лічби.

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

Усні обчислення

– Обчислити зручним способом.

130 + 250 + 170 + 250

147 – (47 + 59)

258 – (371 – 342)

– Назвати всі трикутники, вершиною яких є точка А.

 Величини. Метрична система мір. Додавання й віднімання багатоцифрових чисел

II. Повторення й закріплення вивченого

матеріалу

1. Робота за підручником (С. 154-155)

2. Закріплення. Фронтальне опитування

– Чи завжди можлива дія додавання (віднімання)?

– Як називаються числа при додаванні? Відніманні?

– Назвати закони додавання.

– Сформулювати властивість дії додавання, яку отримаємо з переставного і сполучного законів.

3. Назвати задачі, що будуть розв’язуватись дією додавання.

– Маса дині 2 кг, а маса кавуна – на 6 кг більша. Знайти масу кавуна.

– Перше число a, друге – с.

На скільки перше число більше, ніж друге?

– Від смужки відрізали 10 м, а потім ще 5 м. Скільки всього метрів відрізали від смужки?

4. Які задачі розв’язуються дією віднімання?

– Зі 100 кг пшениці намололи 80 кг борошна. Решта були висівки. Скільки кілограмів висівок отримали з 100 кг пшениці?

– У магазині було a кг бананів. За день продали с кг бананів. Скільки бананів залишилось?

III. Розвиток математичних умінь учнів

10 809 + 8 176 : 28 – 43

131 763 – 128 214 + (527 429 – 518 640)

IV. Підсумки уроку

УРОКИ 131-134

Уроки присвячені поглибленню вивченого матеріалу. Вчитель добирає завдання, які, на його думку, будуть закріплювати знання з тих тем, де є прогалини в знаннях учнів.




Величини. Метрична система мір. Додавання й віднімання багатоцифрових чисел