КОМП’ЮТЕРИ ТА ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ
1. ПЕРША ЗУСТРІЧ
1
Розглянь малюнки. Закінчи речення.
Так людина отримує
2
З’єднай за зразком. Що роблять учні на уроках?
3
Розглянь малюнки і продовж речення.
1. На уроках інформатики я буду вчитися за допомогою комп’ютера створювати
2. На уроках інформатики я буду вчитися за допомогою комп’ютера
3. На уроках інформатики я буду вчитися за допомогою комп’ютера
4
Розглянь малюнок і знайди інформацію про кількість цифр, що заховались на ньому.
Відповідь:
5
Допоможи Данилкові отримати інформацію за допомогою карти. Вкажи правильний шлях від будинку до школи. Пам’ятай: переходити дорогу можна тільки у відведених для цього місцях!
Мультфільми допомагає створювати Комп’ютер.
Для використовують документів створення Комп’ютер.
За допомогою можна креслення створити комп’ютера.
ПЕРША ЗУСТРІЧ - Інформатика
Схожі записи:
ЯКИЙ? ЯКА? ЯКЕ? ОБ’ЄКТИ. ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР 23. ЯКИЙ? ЯКА? ЯКЕ? З’єднай стрілочками об’єкт з його ознаками. 2 Запиши об’єкти, для яких характерні подані ознаки. 1. Слизький, холодний, живий_________________________________________________...
Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням Розділ 3 Алгоритми з повторенням та розгалуженням & 11. Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням Щоб створені в середовищі Scratch проекти були більш...
ЯК ПРАЦЮВАТИ З КОМПЮТЕРНИМИ ПРОГРАМАМИ НА ПІДТРИМКУ ВИВЧЕННЯ МИСТЕЦТВА Розділ 6 КОМПЮТЕРНА ПІДТРИМКА ВИВЧЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ ПРЕДМЕТІВ 31 ЯК ПРАЦЮВАТИ З КОМПЮТЕРНИМИ ПРОГРАМАМИ НА ПІДТРИМКУ ВИВЧЕННЯ МИСТЕЦТВА Сьогодні ми: – дізнаємося про навчальні комп’ютерні програми...
ЯК СТВОРЮВАТИ РІЗНОКОЛЬОРОВІ ЛІНІЇ Розділ 5 ОБ’ЄКТИ. ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР 25 ЯК СТВОРЮВАТИ РІЗНОКОЛЬОРОВІ ЛІНІЇ Сьогодні ми: – ознайомимося з деякими інструментами графічного редактора Paint; – навчимося малювати різнокольорові лінії....
Електронна скринька та електронне спілкування БЕЗПЕКА ДІТЕЙ В ІНТЕРНЕТІ § 18. Електронна скринька та електронне спілкування Данилку, ти чув про електронне листування? Так, я бачив, як мій тато, користуючись комп’ютером,...
Алгоритм з повторенням ВИСЛОВЛЮВАННЯ. АЛГОРИТМИ З РОЗГАЛУЖЕННЯМ І ПОВТОРЕННЯМ § 26. Алгоритм з повторенням Данилку, а чому ти такий сумний? Та ніяк не можу дібрати команди та скласти...
Створення текстових документів Розділ 4 Текстовий процесор 20. Створення текстових документів ТИ ДІЗНАЄШСЯ: Вивчаємо Як створити новий текстовий документ? Створення нового текстового документа – процес складний і цікавий,...
ФОРМАТУВАННЯ КЛІТИНОК Розділ 4 Табличний процесор & 13. Редагування та форматування даних у таблиці 13.1. ФОРМАТУВАННЯ КЛІТИНОК Щоб інформація в таблиці була зручною для використання, можна змінювати...
КЛАСИФІКАЦІЯ МОДЕЛЕЙ Розділ 2 Моделювання & 4. Поняття моделі та предметної галузі 4.5. КЛАСИФІКАЦІЯ МОДЕЛЕЙ Найістотніші ознаки, за якими класифікують моделі: – галузь використання; – фактор часу;...
Форматування і друкування тексту Розділ 4 Текстовий процесор 22. Форматування і друкування тексту ТИ ДІЗНАЄШСЯ: Вивчаємо Як змінюванні значення параметрів форматування тексту? При створенні документів важливим є не лише...
СИСТЕМА КОМАНД ИСПОЛНИТЕЛЯ Раздел 4 Алгоритмы и исполнители 19 СИСТЕМА КОМАНД ИСПОЛНИТЕЛЯ Исполнителем команд может быть человек, животное, робот, компьютер и так далее. Ученики на уроке – исполнители....
Способи подання повідомлень ІНФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ І КОМП’ЮТЕР § 3. Способи подання повідомлень Що тут відбувається? До нас на Землю завітали чужоземні прибульці, а люди різними способами намагаються з...
ФОРМАТУВАННЯ ТЕКСТІВ РОЗДІЛ 2 ОПРАЦЮВАННЯ ТЕКСТУ НА КОМПЮТЕРІ 9. ФОРМАТУВАННЯ ТЕКСТІВ Іноді для виділення основної думки тексту доцільно, наприклад, змінити розмір чи колір слів, зробити їх жирними...
Практична робота 4 Розділ 2 Поняття операційної системи 13. Практична робота 4. Шукаємо об’єкти файлової системи ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА Завдання Бали Завдання 1. Шаблони імен файлів Склади і запиши...
АЛГОРИТМИ З РОЗГАЛУЖЕННЯМ Розділ 5 АЛГОРИТМИ З РОЗГАЛУЖЕННЯМ І ПОВТОРЕННЯМ 25. АЛГОРИТМИ З РОЗГАЛУЖЕННЯМ Ти вже знаєш, що багато правил української мови можна подати у вигляді алгоритму. Одне...
ИНФОРМАЦИОННЫЕ ПРОЦЕССЫ И КОМПЬЮТЕР Раздел 3 Понятие о сообщениях, информации и информационных процессах 16 ИНФОРМАЦИОННЫЕ ПРОЦЕССЫ И КОМПЬЮТЕР – В компьютере происходят информационные процессы? – спросила Аннушка Мудрунчика. –...
Команди і виконавці Розділ 1 Алгоритми та їх виконавці 1. Команди і виконавці ТИ ДІЗНАЄШСЯ: Вивчаємо Що таке план та інструкція? Люди під час підготовки до виконання завдань...
ВІТАЛЬНА ЛИСТІВКА Розділ 3 ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР 15. ВІТАЛЬНА ЛИСТІВКА Розглянемо нові інструменти графічного редактора Scratch: Текст і Піпетка. Інструмент Текст використовується для створення текстових підписів. При виборі...
Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті ПОШУК ДАНИХ ІНТЕРНЕТІ § 16. Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті Данилку, ти вже досить вправно подорожуєш сторінками всесвітньої мережі Інтернет, але хочу...
О ДЕВОЧКЕ АННУШКЕ И ИНФОРМАЦИИ Раздел 3 Понятие о сообщениях, информации и информационных процессах 13 О ДЕВОЧКЕ АННУШКЕ И ИНФОРМАЦИИ – Аннушка! А что я тебе расскажу! – воскликнул гномик...
Складаємо алгоритм з розгалуженням ВИСЛОВЛЮВАННЯ. АЛГОРИТМИ З РОЗГАЛУЖЕННЯМ І ПОВТОРЕННЯМ § 24. Складаємо алгоритм з розгалуженням Сьогодні ми продовжимо ознайомлення з алгоритмічною структурою “розгалуження”, з новими командами мови програмування...
СТВОРЮЄМО ГРУ Розділ 5 АЛГОРИТМИ З РОЗГАЛУЖЕННЯМ І ПОВТОРЕННЯМ 28. СТВОРЮЄМО ГРУ Ганнуся та Олесь придумали виконавця Човняр, який повинен перевезти на лівий берег річки ящик із...
ЩО ТАКЕ ПРОГРАМА Розділ 2 ОСНОВНІ СКЛАДОВІ КОМП’ЮТЕРА. ПОЧАТКОВІ НАВИЧКИ РОБОТИ З КОМП’ЮТЕРОМ 5 ЩО ТАКЕ ПРОГРАМА Сьогодні ми: – дізнаємося, які бувають програми, який вигляд має вікно...
Редагування презентацій РОБОТА З ПРЕЗЕНТАЦІЯМИ § 20. Редагування презентацій Комп’юшку, тато дав мені завдання відредагувати презентацію. Нагадай мені, будь ласка, що таке редагування, і допоможи виконати це...
Носії повідомлень. Дані ІНФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ І КОМП’ЮТЕР § 4. Носії повідомлень. Дані Данилку, про що замислився? Та от розмірковую, як мені краще зберегти повідомлення: намалювати сонечко на папері,...
Веб-сторінки для дітей БЕЗПЕКА ДІТЕЙ В ІНТЕРНЕТІ § 17. Веб-сторінки для дітей Данилку, сьогодні в нас не звичайний урок, а урок-екскурсія. Я пропоную тобі подорож мережею Інтернет. Хочу...
РОБОТА З ГРУПАМИ КОНТАКТІВ Розділ 1 Електронне листування & 3. Упорядкування адрес електронної пошти. Етикет і безпека листування 3.2. РОБОТА З ГРУПАМИ КОНТАКТІВ Як ви вже знаєте, електронний лист...
ФОРМАТУВАННЯ СТОРІНОК ТЕКСТОВОГО ДОКУМЕНТА ТА ЙОГО ДРУК. ДОВІДКОВА СИСТЕМА ТЕКСТОВОГО ПРОЦЕСОРА Розділ 6. Текстовий процесор LIBREOFFICE WRITER 6.5. ФОРМАТУВАННЯ СТОРІНОК ТЕКСТОВОГО ДОКУМЕНТА ТА ЙОГО ДРУК. ДОВІДКОВА СИСТЕМА ТЕКСТОВОГО ПРОЦЕСОРА 1. Яка послідовність операцій під час опрацювання...
Режими роботи з текстовим документом Розділ 4 Текстовий процесор 19. Режими роботи з текстовим документом ТИ ДІЗНАЄШСЯ: Вивчаємо Як завантажити текстовий процесор і. відкрити потрібний документ? Завантажити текстовий процесор можна...
ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБНА КЛАВІАТУРА Розділ 2 ОСНОВНІ СКЛАДОВІ КОМП’ЮТЕРА. ПОЧАТКОВІ НАВИЧКИ РОБОТИ З КОМП’ЮТЕРОМ 9 ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБНА КЛАВІАТУРА Сьогодні ми: – дізнаємося, для чого призначена клавіатура, які основні...
Пошук файлів і папок Розділ 2 Поняття операційної системи 12. Пошук файлів і папок ТИ ДІЗНАЄШСЯ: Вивчаємо Для чого використовують систему пошуку файлів і папок? Структура папок на дисках,...
ОБ’ЄКТИ ТА ПОДІЇ Р Озд І Л 1. Алгоритми Та їх виконавці 1.1. ОБ’ЄКТИ ТА ПОДІЇ 1. Що таке об’єкти? 2. Наведіть приклади об’єктів, кількох властивостей кожного з...
Знайомся, клавіатура ОСНОВНІ СКЛАДОВІ КОМП’ЮТЕРА. ПОЧАТКОВІ НАВИЧКИ РОБОТИ З КОМП’ЮТЕРОМ 9. Знайомся, клавіатура Клавіатуру можна назвати основним пристроєм введення інформації у комп’ютер. Тому дуже важливо навчитися вправно...
ЗНАКОМЬТЕСЬ – КЛАВИАТУРА Раздел 2 Основные составляющие компьютера. Начальные навыки работы за компьютером 9 ЗНАКОМЬТЕСЬ – КЛАВИАТУРА – Я не умею пользоваться клавиатурой, – признался однажды Элзик. –...
ПОЗНАЙОМИМОСЯ БЛИЖЧЕ ОСНОВНІ СКЛАДОВІ КОМП’ЮТЕРА. ПОЧАТКОВІ НАВИЧКИ РОБОТИ З КОМП’ЮТЕРОМ 4. ПОЗНАЙОМИМОСЯ БЛИЖЧЕ 1 Вибери і впиши. 2 Поясни встановлений напрямок стрілочок. Домалюй стрілочки на наступних малюнках....