Державне управління
Принципи організації роботи керівника. Вихідні положення та норми поведінки, на яких засновується організація роботи керівника. Серед них можна виділити принципи єдиноначальності; першого керівника; функціональної дефініції та скалярний; лідерства, згідно з яким більше шансів на успіх і лідерство має той, хто першим починає використовувати нові наукові напрацювання та технології. Принцип єдиноначальності передбачає отримання працівником наказів тільки від одного безпосереднього начальника. Чим кращий взаємозв’язок
Керівником, тим менша ймовірність отримання ним суперечливих вказівок і глибше почутій персональної відповідальності за результати роботи. Відповідно до принципу першого керівника під час організації виконання важливих завдань контроль залишається за першим керівником організації, оскільки тільки він має право і можливість вирішувати будь-яке питання або передоручати його підлеглим. Згідно з принципом функціональної дефініції чим чіткіше визначені для організації, підрозділу, працівника напрями й очікувані результати діяльності, повноваження, посадові та інформаційні