Шкала особистих переваг – ранжування товарів за ступенем реального попиту, застосовується у моделях маркетингу. Складається з таких ступенів: 1) безперечна перевага (споживачі купують одну й ту саму марку товару); 2) стійка перевага (вони обирають певну марку товару частіше від інших); 3) нестійка перевага (споживачі постійно купують кілька марок товару); 4) відсутність переваги (однаково часто купують будь-які марки).
Шкала особистих переваг - Економічний словник
Схожі записи:
Технологія визначення переваг створюваного підприємства Технологія визначення переваг створюваного підприємства – низка дій маркетингових служб, спрямованих на з’ясування конкурентоспроможності новостворюваного підприємства, фірми або компанії, виготовлених ними товарів і наданих послуг,...
Швидкість обертання оборотних засобів Швидкість обертання оборотних засобів – один з показників ефективного використання оборотних фондів (матеріальних) і фондів обігу (грошових), які в процесі виробництва проходять три стадії і...
Рівновага макроекономічна Рівновага макроекономічна – рівень цін у національній економіці, за якого сукупна пропозиція дорівнює сукупному попиту....
Хеджування арбітражне Хеджування арбітражне – вид хеджування, що враховує витрати на зберігання і є вигідним завдяки очікуваній позитивній зміні співвідношення цін на реальний товар і біржових котирувань...
Економічна модель Економічна модель – спрощене уявлення про дійсність, абстрактне узагальнення окремих явищ та процесів економічної системи загалом, втілене у формі економіко – математичної моделі....
Матеріально-технічна база Матеріально-технічна база (материально-техническая база) – сукупність матеріальних речових елементів, засобів виробництва, технологій, енергетичне забезпечення, які використовуються і можуть бути використані у виробничих процесах....
Хеджування селективне Хеджування селективне – хеджування, за якого угода на продаж (купівлю) реального товару й угоди на ф’ючерсному ринку здійснюються не одночасно і не на однакову кількість...
Міжнародний кооперативний альянс Міжнародний кооперативний альянс – міжнародна неурядова організація, яка об’єднує регіональні та національні союзи і федерації споживчих, сільськогосподарських, кредитних та інших кооперативів і створена для сприяння...
Ціна цінних паперів початкова Ціна цінних паперів початкова – ціна, що встановлюється на акції, облігації на початку торгівлі ними....
Облігації безтермінові Облігації безтермінові – облігації, термін погашення яких не фіксується, і позичальник має право погашати їх на свій розсуд. Як правило, О. б. випускають із плаваючою...
Пай зростаючий Пай зростаючий – пай фізичної або юридичної особи в інвестиційному фонді, дивіденди на який не виплачуються, а залишаються у розпорядженні фонду, збільшуючи водночас вартість такого...
Аналіз типологічний Аналіз типологічний – метод дослідження, який базується на розчленуванні складних об’єктів на групи (класи) та дослідженні однорідних груп....
Роздування, розводнення Роздування, розводнення – обчислення величини реального ВНП на основі цін базисного року, коли ціни були найвищими, що призводить до завищення грошової оцінки ВНП....
Змішане (командитне) товариство Змішане (командитне) товариство – вид господарського товариства, до якого, крім одного або більше учасників, що несуть відповідальність за зобов’язаннями товариства усім своїм майном, входять один...
Закон Грешема Закон Грешема – закон грошового обігу, сутність якого полягає в тому, що гірші гроші з часом витісняють з обігу якісніші за їх однакової встановленої державою...
Дочірнє підприємство Дочірнє підприємство – суб’єкт, що самостійно господарює, проводить виробничо-комерційну діяльність, відокремився від основного (материнського) і заснований ним через передання частини виробничих фондів, а також певна...
Міжнародна валютна система Міжнародна валютна система – сукупність валютно-економічних, організаційних і правових відносин між суб’єктами різних країн з приводу функціонування й розвитку валюти у міжнародному обігу. Сформувалася на...
Чисті податки Чисті податки – податки, які сплачує населення державі, за винятком трансфертних платежів, які населення отримує від держави....
Лідерство у цінах Лідерство у цінах (лидерство в ценах) – встановлення ціни на товар, що виготовляється і продається кількома фірмами в умовах олігополії. Якщо фірма – лідер змінює...
Вартість майбутня Вартість майбутня – вартісна оцінка інвестицій у цінні папери, якої вони досягнуть у майбутньому за умови наявності інформації про розмір їх річного приросту, що йде...
Митне регулювання Митне регулювання – комплекс митних заходів держави, які використовуються у процесі регулювання зовнішньої торгівлі....
Цикл конверсії готівки Цикл конверсії готівки – часовий інтервал, кількість днів між датою видання підприємством, компанією готівки для купівлі сировини, товарів тощо і датою отримання готівки від реалізації...
Захист патентний Захист патентний (защита патентная) – юридичний захист права авторства, підприємницької діяльності, що передбачає оформлення за законом і видачу патенту на винахід, господарську діяльність....
Інвестиційна податкова знижка Інвестиційна податкова знижка – знижка, що надається підприємствам, компаніям, фірмам, які здійснюють капітальні вкладення, з метою стимулювання їх інвестиційної діяльності....
Позиція коротка Позиція коротка – ситуація на різних видах бірж, за якої товар, цінні папери або валюта продані й для компенсації їх нестачі необхідно купити відповідну кількість...
Аллє Аллє (Allais) Моріс (н.1911) – французький економіст, лауреат Нобелівської премії з економіки (1988) “за новаторський вклад в теорію ринку та ефективного використання ресурсів”. Внесок А....
Прибуток капіталізований Прибуток капіталізований – прибуток, що спрямовується на збільшення власного капіталу та резервів акціонерної компанії....
Стандартний термін на біржі Стандартний термін на біржі – найпоширеніші періоди укладання контрактів на біржі: 1, 2, 3, 6 і 12 місяців....
Економічні блага Економічні блага – сукупність матеріальних речей і послуг, які с предметом виробничої діяльності та обміну, використовуються для задоволення людських потреб і кількість яких обмежена порівняно...
Організація арабських країн – експортерів нафти (ОАПЕК) Організація арабських країн – експортерів нафти (ОАПЕК) – регіональна міжнародна організація, яка захищає інтереси групи країн Африки та арабського Сходу на світових ринках продажу нафти...
Франко-борт Франко-борт (франко-борт) вид угоди, коли покупець сплачує за перевезення з моменту завантаження товарів на літак або борт морського судна....
Розробка стратегії маркетингу Розробка стратегії маркетингу (разработка стратегии маркетинга) – створення попередньої стратегії маркетингу на основі схваленої розробки задуму товару....
Форми і методи державного регулювання економіки Форми і методи державного регулювання економіки – основні способи функціонування, розвитку та реалізації стратегічної мети такого регулювання і похідних від неї цілей. Розбіжність поглядів щодо...
Економічний поділ світу Економічний поділ світу – поділ сфер вивезення капіталу, ринків збуту, джерел сировини, енергетичних ресурсів тощо ТНК та державно-транснаціональним і наддержавним капіталом залежно від масштабів цих...
Лаг адміністративний Лаг адміністративний – один із лагів, що впливає на ефективність грошово-кредитної політики: період часу між моментом, коли владні структури ухвалюють рішення про необхідні дії, та...