Паблик рилейшнз
СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ
СПЕЦІАЛЬНІ ПОДІЇ
“Як представник з ПР, ви часто несете відповідальність за те, щоб привернути увагу до вашого клієнта чи справи. Пропонуючи й плануючи подію, ви маєте завжди ставити перед собою головне, найбільш важливе питання “Кого це зацікавить?” (Aronson, Spetner, 1993: 93).
СПЕЦІАЛЬНІ ПОДІЇ - PR
Схожі записи:
Стереотипи в структурі громадської думки Паблик рилейшнз ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ ДЛЯ АТОМНИХ СТАНЦІЙ 9.2. Стереотипи в структурі громадської думки У цьому плані здається правильною політика в рамках завдань управління громадською думкою,...
Вибори Президента України Паблик рилейшнз ВИБОРЧІ ТЕХНОЛОГІЇ Вибори Президента України Вибори Президента України проходили недостатньо енергійно і були недостатньо підготовленими з професійного боку. Можливо, кандидатам не вистачало фінансових,...
ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ СИЛОВИХ СТРУКТУР I СПЕЦСЛУЖБ Паблик рилейшнз ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ СИЛОВИХ СТРУКТУР I СПЕЦСЛУЖБ Безпека сьогодні стоїть першою у списку претензій громадян до влади на просторах СНД (наприклад, у Росії 40%...
У пошуку згоди Паблик рилейшнз У пошуку згоди У 1955 р. нова книга Бернейса “Інженерія згоди” викликала неоднозначну реакцію. Деякі критики вважали, що інженерія згоди передбачає маніпуляцію мас-медіа....
Подушний податок – доступність підрахунку чи справедливості? – Брендан Брюс Паблик рилейшнз Брендан Брюс Подушний податок – доступність підрахунку чи справедливості? Класичним прикладом неправильної асоціації цінностей з проблемою може служити кампанія британського уряду з введення...
Західні країни Паблик рилейшнз ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ СИЛОВИХ СТРУКТУР I СПЕЦСЛУЖБ Західні країни США серйозно підходить до проблем ПР в усіх галузях. Є дані про витрати на суспільні...
Відверта брехня – Дж. Браун Паблик рилейшнз Дж. Браун Відверта брехня Починаючи з фабрик з виробництва мила із людських відходів першої світової війни до гітлерівських рекомендацій великої брехні, брехня завжди...
ЗАДАЧНИК Паблик рилейшнз ЗАДАЧНИК Скористаємося рядом зазначених закономірностей для вирішення конкретних завдань. У Київському політехнічному інституті почастішали дзвінки, в яких повідомлялося, що в приміщенні підкладено бомбу....
ІНФОРМАЦІЙНІ ВІЙНИ ВЧОРА, СЬОГОДНІ, ЗАВТРА Паблик рилейшнз ІНФОРМАЦІЙНІ ВІЙНИ ВЧОРА, СЬОГОДНІ, ЗАВТРА Коли суспільство стає інформаційним, то його радощі і болі теж стають інформаційними. Якщо авторитарне суспільство використовує авторитарні методи...
ФОТОГРАФІЯ Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ФОТОГРАФІЯ “Перш за все, портрет кандидата створює індивідуальний зв’язок між ним та виборцями: кандидат подає на їхній суд не просто...
Результати досліджень – Брендан Брюс Паблик рилейшнз Брендан Брюс Результати досліджень Спочатку маркетингове дослідження для політичної мети складалося із фіксації намірів та ставлення виборців до проблем у таких галузях як...
ГРОМАДСЬКІСТЬ Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ГРОМАДСЬКІСТЬ “Термін громадськість використовується щодо групи людей, котрі: А) стикаються з якоюсь проблемою; Б)розходяться в думках стосовно підходу до вирішення...
Прес-конференції та прийоми – Сем Блек Паблик рилейшнз Сем Блек Прес-конференції та прийоми (із книги: Black S. Introduction to Public Relations. – London, 1989) Проведення прес-конференцій є загальноприйнятим і ефективним засобом...
ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ ДЛЯ АТОМНИХ СТАНЦІЙ Паблик рилейшнз ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ ДЛЯ АТОМНИХ СТАНЦІЙ Завданням ПР є внесення конкретних змін у процеси комунікації з тим, щоб в результаті це відобразилось у змінах...
СТЕРЕОТИПИ Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ СТЕРЕОТИПИ “Сучасне життя має пришвидшений і багатофакторний характер, крім усього іншого й фізична відстань відділяє людей, котрі перебувають у життєвому...
Заміна імен – Дж. Браун Паблик рилейшнз Дж. Браун Заміна імен Пропагандист часто намагається впливати на аудиторію, змінюючи благозвучні чи неблагозвучні імена з емоційною коннотацією на нейтральні, які більше підходять...
Крок 2: інтерв’ю зі спонсором – Написання промов: десять кроків Паблик рилейшнз Написання промов: десять кроків Крок 2: інтерв’ю зі спонсором Поговоріть з людьми, котрі спонсорують подію, на якій буде виступати той, хто говорить. Уточніть...
ЛОГОТИП Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ЛОГОТИП “Корпоративний імідж організації звичайно починається з корпоративного логотипу, відомого як лого, який може розглядатися як символ організації і який...
Крок 3: оберіть тему – Написання промов: десять кроків Паблик рилейшнз Написання промов: десять кроків Крок 3: оберіть тему Коли ви повертаєтеся після першої зустрічі зі своїм виступаючим без рішення, якою ж буде тема...
ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ: ПРОФЕСІЯ Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ: ПРОФЕСІЯ “Я не згоден з тими, хто говорить, що ми не є професією, а ПР – це ділова...
Слабкі місця в інформуванні Паблик рилейшнз ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ ДЛЯ АТОМНИХ СТАНЦІЙ 9.4. Слабкі місця в інформуванні Основна складність полягає не в тому, що мало інформації, а в тому, що...
ГУМОР Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ГУМОР “Шукайте будь-яку, навіть гумористичну можливість для згоди. Гумор гарний ще й тим, що олюднює вас в очах опонента” (Юрі,...
ПОЗИЦІОНУВАННЯ Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ПОЗИЦІОНУВАННЯ “Позиціонування в ПР (від англійського position – становище, перебування, стан, позиція тощо) – це створення й підтримка (відтворення) зрозумілого...
МАСОВА ЛЮДИНА: ПСИХОЛОГІЧНІ Й КОМУНІКАТИВНІ ОСОБЛИВОСТІ Паблик рилейшнз МАСОВА ЛЮДИНА: ПСИХОЛОГІЧНІ Й КОМУНІКАТИВНІ ОСОБЛИВОСТІ Поведінка людини у складі соціальних груп відрізняється від її індивідуальної поведінки. Це вже добре розумів і використовував...
ЛІД Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ЛІД “Лід прес-релізу дуже важливий і має читатися як вступ до новини. Вся істотна інформація, яка підсумовує ситуацію, має міститися...
ЛОБІЮВАННЯ Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ЛОБІЮВАННЯ “Лобіювання є прийнятою формою демократичного процесу, чия суть визначається типом парламентської чи політичної системи… Останнє дослідження висвітило суму “неконтрольованого...
МАС-МЕДІА Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ МАС-МЕДІА “Відносини з медіа є засобом до завершення, однак не завершенням самим по собі. Прагнення до висвітлення мас-медіа заради них...
Повтор – Дж. Браун Паблик рилейшнз Дж. Браун Повтор Пропагандист упевнений, що якщо він повторить повідомлення з достатньою частотою, воно свого часу буде прийнято аудиторією. Варіантом цієї техніки є...
АУДИТОРІЯ Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ АУДИТОРІЯ “Від сімдесятих років поняття соціо-економічна група було замінено у Великобританії на поняття соціальні класи, базуючись на професії, а не...
НОВИНА Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ НОВИНА “Гіпотеза, яка здається мені найбільш плідною, полягає в тому, що новини й правда не одне й те ж і...
Росія Паблик рилейшнз ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ СИЛОВИХ СТРУКТУР I СПЕЦСЛУЖБ Росія МДУ одним з перших набрав для перепідготовки офіцерів за програмою “спеціаліст у зв’язках з громадськістю”. У...
ЖЕСТ Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ЖЕСТ “Російська жестикуляція, міміка й поза визначаються ситуацією, ставленням тих, хто говорить, і їхньою належністю. Чим людина ввічливіша, вихованіша, вища...
Самотній натовп – Д. Рісмен та ін Паблик рилейшнз Д. Рісмен та ін. Самотній натовп (із книги: Riesman D. а. о. The Lonely Crowd. – N. Y., 1955) Внутрішньо-орієнтована людина приносить в...
ГРОМАДСЬКА ДУМКА Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ГРОМАДСЬКА ДУМКА “Оскільки прихована функція громадської думки як соціального контролю, мета якої – інтеграція суспільства та забезпечення достатнього рівня згоди,...
Відбір – Дж. Браун Паблик рилейшнз Дж. Браун Відбір Пропагандист із маси складних фактів відбирає тільки ті, які підходять для його мети. Цензура є однією з форм відбору і...