Стратегія ринку (стратегия рынка) – визначення основних напрямів розвитку товарного або регіонального ринків, виходячи з оцінок поточної кон’юнктури і перспектив її розвитку.
Стратегія ринку - Економічний словник
Схожі записи:
Вмонтовані, автоматичні стабілізатори Вмонтовані, Або автоматичні стабілізатори – система заходів для автоматичного внесення необхідних змін у певні рівні державних витрат та податків. Вона зумовлює автоматичне збільшення дефіциту державного...
Резерв часу Резерв часу – різниця між очікуваним і допустимим часом завершення робіт, дій, проектів, операцій на випадок непередбачених обставин....
Державний арбітраж Державний арбітраж (государственный арбитраж) – офіційний державний правосудний орган, який виконує функції посередника між конфліктуючими сторонами різних форм власності в разі виникнення майнових спорів між...
Метод ціноутворення Метод ціноутворення (метод ценообразования) – рівень цін, зумовлений попитом і пропозицією товару на ринку, показниками кон’юнктури....
Управління освітою Управління освітою – цілеспрямований вплив держави (її органів різних рівнів) та суб’єктів громадянського суспільства на систему освіти з метою її постійного удосконалення, впровадження сутнісно та...
Момент продажу Момент продажу – офіційно встановлений час продажу товарів або послуг, який визначається часом надходження коштів платника на банківський рахунок продавця або надходження готівки в касу....
Лаг виявлення Лаг виявлення – час, що минув від моменту появи дестабілізуючого фактора до моменту виявлення його особами, які визначають економічну політику....
Банківський консорціум Банківський консорціум – декілька банків, тимчасово організованих одним із найбільших банків – головою консорціуму. Створюється для проведення спільних кредитних операцій і зниження можливих втрат через...
Особистий прибутковий податок Особистий прибутковий податок – податок, яким обкладається дохід окремих осіб (домогосподарств і одноосібних фірм) Платниками прибуткового податку є громадяни України, іноземні громадяни та особи без...
Первісне нагромадження капіталу Первісне нагромадження капіталу – історичний процес відокремлення безпосередніх працівників, перш за все селян, від засобів виробництва, в результаті якого вони перетворювались у капітал, а працівники...
Заставна Заставна (закладная) – юридичний документ, що свідчить про заставу боржником свого нерухомого майна (землі, будинку, транспортних засобів). Складається у нотаріуса та реєструється в кадастровій книзі....
Заборонні тарифи Заборонні тарифи – високі ставки ввізних митних тарифів, встановлені для охорони внутрішнього ринку від імпортних товарів....
Реклама в місцях продажу Реклама в місцях продажу – різновид реклами, яку поділяють на два підвиди: 1) вітрини магазинів; 2) внутрімагазинні експозиції на прилавках, стелажах....
Витрати виробництва явні Витрати виробництва явні – усі витрати на відшкодування використаних факторів виробництва, які підлягають безпосередній оплаті; вони формують собівартість продукції, а в обліку та звітності їх...
Паритет реальних відсоткових ставок Паритет реальних відсоткових ставок – концепція, згідно з якою реальна відсоткова ставка, що очікується по безризикових позичках, буде однаковою в будь-якій країні світу....
Прибуток від страхування Прибуток від страхування – різниця між доходами і витратами в результаті фінансової діяльності страховика за відповідний звітний період. Основними елементами П. в. с. є прибуток...
Пребенда Пребенда – доходи та майно, що привласнюються привілейованою частиною католицького духовенства за виконання своїх посадових обов’язків....
Міняльна (обмінна) контора Міняльна (обмінна) контора – установа, яка займається обміном грошей і конвертацією валют за певну плату....
Конкуренція ідеальна Конкуренція ідеальна (конкуренция идеальная) – конкуренція, що існує на ринку з багатьма покупцями й продавцями подібного товару. На такому ринку жоден з продавців і покупців...
Міжнародна іммобільність факторів виробництва Міжнародна іммобільність факторів виробництва – нездатність факторів виробництва до переміщення між країнами....
Розвиток сталий Розвиток сталий – не зворотні та закономірні сутнісно-якісні зміни суспільства на основі оптимального поєднання і раціоналізації економічної, екологічної та соціальної сторін такого розвитку з урахуванням...
Рубль Рубль – основна грошова одиниця дореволюційної російської грошової системи і СРСР. Термін Р. виник у XIII ст., був срібним злитком, що важив 196,2 г і...
Антидемпінгова практика Антидемпінгова практика (антидемпинговая практика) – порушення монополіями норм конкурентної боротьби шляхом завоювання домінуючого положення на ринку, яке дозволяє обмежити доступ на нього іншим виробникам, диктувати...
Картка платіжна Картка платіжна (карточка платежная) – картка, за допомогою якої здійснюють платежі й грошові операції....
Наймання керівника Наймання керівника – прийняття на роботу менеджерів різних ланок (передусім нижчої та середньої) власником підприємства або компанії із встановленням відповідної плати....
Звітність Звітність (отчетность) – періодичне складання підприємствами, організаціями звітів про свою діяльність, що надсилаються в державні органи....
Ведення рахунків Ведення рахунків – оформлення розрахункових рахунків, облік руху засобів на бухгалтерських рахунках, облік руху коштів на власних (поточному, валютному та ін.) рахунках та рахунках клієнтів....
Винагорода лінійна Винагорода лінійна – система, за якої посередник отримує певний відсоток з обороту без будь-яких змін залежно від обсягу реалізації....
Макросередовище Макросередовище – демографічне, природне, економічне, соціальне, правове, політичне, національне та культурне середовище, в умовах якого функціонує підприємство та яке впливає на його розвиток....
Ціна демпінгова Ціна демпінгова – експортна ціна, яка, згідно з антидемпінговими законами, є нижчою на внутрішньому ринку на 20% і вищою або нижчою від світової ціни на...
Касове обслуговування банківське Касове обслуговування банківське – видача готівки підприємствам, організаціям, установам відповідно до встановлених вимог, прийняття її для зарахування на розрахункові та поточні рахунки, інкасація у підприємств...
Фотографія виробничого процесу Фотографія виробничого процесу – метод вивчення робочого часу спостереженням у виробничому процесі. За його допомогою вивчають одночасно перебіг технологічного процесу, час використання обладнання і витрати...
Цінові знижки Цінові знижки – спосіб зниження ціни на користь покупця з урахуванням становища на ринку та умов контракту. Найпоширеніші Ц. з. 1) бонусні – надаються оптовим,...
Дефлятор Дефлятор – коефіцієнт переведення економічних показників, розрахованих в поточних цінах, в базові (незмінні) ціни. Наприклад Д. ВНП являє собою індекс цін, за допомогою якого здійснюється...
Новий товар Новий товар – товар, який за своїми якісними характеристиками принципово відрізняється від відомих раніше на ринку товарів або істотно вдосконалений порівняно з товарами-аналогами, що виявляється...