Урок 16. СВІТ ПОЧУТТІВ У МУЗИЦІ (ПІДСУМКОВИЙ УРОК)
Вступ
Про які почуття, настрої, про яких героїв розповіла нам музика?
Потрібно визначити, чи відповідає малюнок пісні.
Гра “Правильно-неправильно”. Завдання 1
М. Дремлюга. “Ми йдемо сьогодні в клас”
Гра “Правильно-неправильно”. Завдання 2
З. Левіна. “Що нам осінь принесе?”
Гра “Правильно-неправильно”. Завдання 3
Українська народна пісня “Ходить гарбуз по городу”
Гра “Правильно-неправильно”. Завдання 4
В. Верховинець.
Гра “Правильно-неправильно”. Завдання 5
Українська народна пісня-гра “Два півники”
Гра “Правильно-неправильно”. Завдання 6
Пісня-гра “Зробим коло”
Гра “Правильно-неправильно”. Завдання 7
В. Верменич. “Веселі чобітки”
Гра “Правильно-неправильно”. Завдання 8
А. Філіпенко. “То сніжинки, мов пушинки”
Гра “Правильно-неправильно”. Завдання 9
А. Філіпенко. “Новорічна”
Гра “Правильно-неправильно”. Завдання 10
Українська щедрівка “Щедрівочка щедрувала”
Гра “Музична вікторина”
Оголошення
Пограймося в гру “Музична вікторина”. Ви почуєте фрагмент музичного твору. Необхідно визначити його автора та назву.
“Музична вікторина”. Завдання 1
Визначте автора та назву твору
“Музична вікторина”. Завдання 2
Визначте автора та назву твору
“Музична вікторина”. Завдання 3
Визначте автора та назву твору
“Музична вікторина”. Завдання 4
Визначте автора та назву твору
“Музична вікторина”. Завдання 5
Визначте автора та назву твору
Підсумки уроку
Сьогодні ми узагальнили отримані знання про музику, пригадали героїв пісень, знову відчули настрої та почуття, які намагалися передати композитори з допомогою своїх творів.