Розділ II. РІЗНОМАНІТНІСТЬ РОСЛИН
Тема 2. Вищі спорові рослини
УРОК 37
Тематична атестація № 3
Тема “Водорості. Вищі спорові рослини”
Варіант 1
І рівень (1 бал за запитання)
1. Виберіть правильну відповідь з числа запропонованих.
До одноклітинних водоростей належать:
А) хламідомонада;
Б) спірогіра;
В) улотрикс;
Г) хлорела;
Г) вольвокс.
2. Викресліть зайве.
До вищих спорових рослин, що зростають у найближчому оточенні, належать: сфагнум, ламінарія, хвощ, щитник чоловічий,
3. З поданого переліку напрямів діяльності людини виберіть ті, в яких використовуються водорості:
А) в парфумерії;
Б) в паливній промисловості;
В) при харчуванні;
Г) в наукових дослідженнях;
Г) як лікарська рослина;
Д) як корм для тварин;
Е) як декоративна рослина.
4. Доповніть речення.
Вищі спорові рослини, у яких немає справжніх коренів, _________________________________.
5. Наведіть три приклади:
Найпоширеніших явищ, обумовлених масовим розвитком водоростей
_______________________________________________________________________________
II рівень (2 бали за запитання)
6. Поясніть
7. Охарактеризуйте будову клітини хламідомонади.
III рівень (3 бали за запитання)
Зробіть висновок про виникнення спорових рослин на Землі.
Варіант 2
І рівень (1 бал за запитання)
1. Виберіть правильну відповідь з числа запропонованих.
Багатоклітинний талом мають зелені водорості:
А) хламідомонада;
Б) хлорела;
В) улотрикс;
Г) спірогіра;
Г) вольвокс.
2. Закінчіть речення.
Вищі спорові рослини зростають у середовищах ___________________________________________________. ________________________________
3. З поданого переліку напрямів діяльності людини виберіть ті, в яких використовуються вищі спорові рослини:
А) в парфумерії;
Б) в паливній промисловості;
В) при харчуванні;
Г) в наукових дослідженнях;
Г) як лікарська рослина;
Д) як корм для тварин;
Е) як декоративна рослина.
4. Підкресліть правильні відповіді у реченні.
До водоростей належать: сфагнум, хлорела, ламінарія, щитник чоловічий, спірогіра, зозулин льон, плаун булавоподібний.
5. Наведіть три приклади:
Значення водоростей у природі _________________________________________________
II рівень (2 бали за запитання)
6. Порівняйте будову вищих спорових рослин із будовою водоростей.
7. Охарактеризуйте розвиток вищих спорових рослин.
III рівень (3 бали за запитання)
Зробіть висновок про водорості як найпростіші рослинні організми.