Управління просуванням товару

Управління просуванням товару – методи роботи з дилерами та торговими посередниками, способи представлення нових виробів торговельним організаціям та споживачам. При спілкуванні з дилером та будь-яким іншим торговельним посередником найбільшу роль відіграє ціна на товари та послуги, визначення частки прибутку, який припадає на їх долю. Серед інших форм стимулювання ділової активності дилерів є уступка в ціні при збільшенні розміру замовлення, спільне рекламування продукції та покриття частини витрат дилера на рекламні цілі, конкурси-продажі,

демонстрація зразків на виставках із запрошенням дилерів тощо. Найкращим способом просування на ринку нових виробів є представлення дилерам або деяким найбільш відомим споживачам безплатних зразків нової продукції, використання різноманітних купонів, гарантоване повернення грошей клієнтам, якщо їх задоволення від придбаних виробів буде неповним. Приверненню уваги споживачів до конкретних виробів також може сприяти пропозиція нових модифікацій продукції, що випускалась раніше, система скидок при купівлі одразу кількох речей (наприклад, купівля одного виробу дозволяє придбати другий
такий самий або якийсь товар – супутник безплатно). Для переважної більшості товарів та послуг функції товаропросування повинні виконуватись кимось з учасників канапу збуту, на якого покладається відповідальність за це (див. схему).

Розподіл і збут включає 3 елементи: транспортування, зберігання та контакти із споживачами. Удосконалення форм і методів просування виробів на ринку – нескінченний процес.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)


Управління просуванням товару - Економічний словник


Управління просуванням товару