Виготовлення пейзажу, панно із використанням різних матеріалів (в коробці з-під цукерок)

УРОК 28

Тема. Виготовлення пейзажу, панно із використанням різних матеріалів (в коробці з-під цукерок)

Мета: вдосконалювати вміння та навички роботи з різними матеріалами: рослинним матеріалом, кольоровим папером, тканиною, нитками; виготовити панно за зразком або за власним задумом; розвивати художній смак, творче мислення, дрібну моторику рук; виховувати естетичні почуття, бажання дотримуватися правил дизайну.

Обладнання: природний матеріал, кольоровий папір, тканина, нитки, мушлі, клей, пластилін, ножиці, олівці, пензлики,

серветки, коробки з-під цукерок.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

1. Привітання.

2. Перевірка готовності до уроку.

3. Упорядкування робочого місця.

ІІ. Новий матеріал

1. Оголошення теми та мети уроку.

– Сьогодні ми з вами уявимо себе в ролі художників-дизайнерів. Люди цієї професії володіють художнім смаком, творчим мисленням, багатою фантазією. Портрети, пейзажі, панно, які вони створюють, насичені багатством кольорів, яскравим світлом. Їх роботи прикрашають наше життя.

2. Вступна бесіда.

– У своїй роботі ми будемо використовувати різний матеріал. Здогадайтесь,

який?

– Яскраві пелюстки

І запах пречудовий –

І хочеться усім

Побачити їх знову. (Квіти)

– Зеленіло, жовтіло, упало і пропало. (Листя)

– Є у голочки подружка,

Що прив’язана до вушка.

Слід у слід за нею ходить,

Візеруночки виводить. (Нитка)

– Ще допоміжним матеріалом є гілочки дерев, мушлі, пісок тощо.

ІІІ. Демонстрація та аналіз зразка

1. Інструктаж із техніки безпеки.

– Ножиці – гострий інструмент

– Зберігати ножиці необхідно у закритому вигляді.

– Різати потрібно сидячи, не розмахувати ножицями, стежити за пальцями.

– Без дозволу вчителя не брати інструменти.

2. Інструктаж учителя.

– Розгляньте зразок “Акваріум”.

 Виготовлення пейзажу, панно із використанням різних матеріалів (в коробці з під цукерок)

– У коробці з-під цукерок зробіть фон. Це може бути кольоровий папір або клаптик тканини блакитного кольору.

– Кольоровий папір наріжте на смужки і скатайте кульки (“морські камінці”) або можна використати справжні мушлі. Наклейте кульки або мушлі на дно коробки.

– Із паперу зеленого кольору або смужок тканини зробіть водорості і приклейте у коробку на основу.

– Рибок можна зробити з половини шкаралупи грецького горіха і половини чищеного жолудя. Хвости та плавці виріжте із кольорового паперу або з осіннього листя.

IV. Практична робота учнів

Учні виконують роботу за зразком або виконують панно за власним задумом.

Теми панно:

– “На лісовій галявині”;

– “На лузі”;

– “Чарівний ліс”;

– “На березі річки” тощо.

Учитель надає допомогу учням.

V. Виставка та оцінювання робіт

1. Аналіз робіт.

2. Оцінювання.

VI. Підсумок уроку

– Чого ви навчилися?

– Хто зробив панно за власним задумом?

– Яку тему ви обрали? Чому?


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5,00 out of 5)


Виготовлення пейзажу, панно із використанням різних матеріалів (в коробці з-під цукерок) - Плани-конспекти уроків по праці


Виготовлення пейзажу, панно із використанням різних матеріалів (в коробці з-під цукерок)