Паблик рилейшнз
Дж. Браун
Використання стереотипів
Здається цілком природною звичка відносити людей до певних “типів”. З часом ця картинка стає фіксованою і не піддається перевірці досвідом. Тому стереотипи негра, єврея, капіталіста, профспілкового лідера, комуніста, а також реакції членів подібних груп пояснюються вже не самі по собі як унікальні індивіди, а в термінах стереотипу. На початку цього століття сер Чарльз Горинг із англійської в’язничної служби, котрий був проти теорії Ломброзо (італійського криміналіста, який вважав, що є особливий кримінальний тип з особливими фізичними характеристиками), зіткнувся з художником, котрий з пам’яті намалював портрети багатьох в’язнів. Він зробив загальну фотографію з цих малюнків і виявив, що вони мають строгу відповідність з прийнятим стереотипом кримінальника. Однак, коли картину було зроблено з реальних фотографій тих же людей, вона вже не мала тієї подібності ні з малюнком, ні з популярною ідеєю “кримінального типу”. Зрозуміло, що художник писав під впливом стереотипу.
Використання стереотипів – Дж. Браун - PR
Схожі записи:
ГРОМАДСЬКІСТЬ Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ГРОМАДСЬКІСТЬ “Термін громадськість використовується щодо групи людей, котрі: А) стикаються з якоюсь проблемою; Б)розходяться в думках стосовно підходу до вирішення...
Західні країни Паблик рилейшнз ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ СИЛОВИХ СТРУКТУР I СПЕЦСЛУЖБ Західні країни США серйозно підходить до проблем ПР в усіх галузях. Є дані про витрати на суспільні...
ЗАДАЧНИК Паблик рилейшнз ЗАДАЧНИК Скористаємося рядом зазначених закономірностей для вирішення конкретних завдань. У Київському політехнічному інституті почастішали дзвінки, в яких повідомлялося, що в приміщенні підкладено бомбу....
Техніки впливу: від пропаганди до промивання мозків – Дж. Браун Паблик рилейшнз Дж. Браун Техніки впливу: від пропаганди до промивання мозків (із книги: Brown J. A. C. Techniques of persuasion: from propaganda to brainwashing. –...
ПРОПАГАНДА І ПР Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ПРОПАГАНДА І ПР “У пропаганді не завжди враховуються етичні аспекти, і сьогодні слово використовується переважно для того, щоб роз’яснити ті...
“Філософія” урядових ПР Паблик рилейшнз УРЯДОВІ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ 4.1. “Філософія” урядових ПР Наші урядові ПР тільки починають розвиватися, тому нас особливо цікавить чужий досвід. Особливість його також і...
Позиціонування марки – Брендан Брюс Паблик рилейшнз Брендан Брюс Позиціонування марки Ефективні комунікативні стратегії містять те, що називається позиціонуванням, тобто чіткий аналіз того, що таке марка (компанії, особи, політичної партії...
Стереотипи в структурі громадської думки Паблик рилейшнз ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ ДЛЯ АТОМНИХ СТАНЦІЙ 9.2. Стереотипи в структурі громадської думки У цьому плані здається правильною політика в рамках завдань управління громадською думкою,...
ОРІЄНТОВАНІ КОМУНІКАЦІЇ Паблик рилейшнз ОРІЄНТОВАНІ КОМУНІКАЦІЇ Орієнтовані комунікації визначаються нами як комунікативні структури, значною мірою орієнтовані на співрозмовника. Але не тільки це. Якщо ми візьмемо стандартну схему...
У пошуку згоди Паблик рилейшнз У пошуку згоди У 1955 р. нова книга Бернейса “Інженерія згоди” викликала неоднозначну реакцію. Деякі критики вважали, що інженерія згоди передбачає маніпуляцію мас-медіа....
Прес-конференції та прийоми – Сем Блек Паблик рилейшнз Сем Блек Прес-конференції та прийоми (із книги: Black S. Introduction to Public Relations. – London, 1989) Проведення прес-конференцій є загальноприйнятим і ефективним засобом...
ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ ДЛЯ АТОМНИХ СТАНЦІЙ Паблик рилейшнз ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ ДЛЯ АТОМНИХ СТАНЦІЙ Завданням ПР є внесення конкретних змін у процеси комунікації з тим, щоб в результаті це відобразилось у змінах...
ВИБОРЧІ ТЕХНОЛОГІЇ Паблик рилейшнз ВИБОРЧІ ТЕХНОЛОГІЇ Якщо в світі на першому місці по розвитку послуг ПР стоять кризові, фінансові та державні ПР, то в Україні та Росії,...
Історичні паралелі Паблик рилейшнз УРЯДОВІ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ 4.4. Історичні паралелі Ті чи інші різкі зміни в суспільстві, що виходять від владних структур, вводилися певними методами навіть у...
Заміна імен – Дж. Браун Паблик рилейшнз Дж. Браун Заміна імен Пропагандист часто намагається впливати на аудиторію, змінюючи благозвучні чи неблагозвучні імена з емоційною коннотацією на нейтральні, які більше підходять...
СРСР Паблик рилейшнз ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ СИЛОВИХ СТРУКТУР I СПЕЦСЛУЖБ СРСР Заради справедливості слід зазначити, що СРСР володів достатньо вагомими результатами з будівництва свого іміджу. Хоча СРСР...
Крок 7: зустрічаючись з полемікою – Написання промов: десять кроків Паблик рилейшнз Написання промов: десять кроків Крок 7: зустрічаючись з полемікою Чи звертатися до полемічних питань, що мають відношення до виступаючого, чи ні, залежить від...
Міфічний рівень масової свідомості в аспекті оптимізму/песимізму Паблик рилейшнз ВИРІШЕННЯ ДЕЯКИХ СОЦІАЛЬНИХ ПРОБЛЕМ МЕТОДАМИ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ 12.5. Міфічний рівень масової свідомості в аспекті оптимізму/песимізму Масова свідомість постійно відслідковується соціологами па предмет співвідношення...
НОВИНА Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ НОВИНА “Гіпотеза, яка здається мені найбільш плідною, полягає в тому, що новини й правда не одне й те ж і...
Конкретні завдання в рамках урядових ПР і шляхи розв’язання подібних завдань на Заході Паблик рилейшнз УРЯДОВІ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ 4.2. Конкретні завдання в рамках урядових ПР і шляхи розв’язання подібних завдань на Заході Тепер звернемося до деяких конкретних завдань,...
ГУМОР Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ГУМОР “Шукайте будь-яку, навіть гумористичну можливість для згоди. Гумор гарний ще й тим, що олюднює вас в очах опонента” (Юрі,...
Указівка на ворога – Дж. Браун Паблик рилейшнз Дж. Браун Указівка на ворога Корисно, коли пропагандист може висунути повідомлення, яке не лише за щось, але також проти якогось реального чи уявного...
МАСОВА ЛЮДИНА: ПСИХОЛОГІЧНІ Й КОМУНІКАТИВНІ ОСОБЛИВОСТІ Паблик рилейшнз МАСОВА ЛЮДИНА: ПСИХОЛОГІЧНІ Й КОМУНІКАТИВНІ ОСОБЛИВОСТІ Поведінка людини у складі соціальних груп відрізняється від її індивідуальної поведінки. Це вже добре розумів і використовував...
ЛІД Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ЛІД “Лід прес-релізу дуже важливий і має читатися як вступ до новини. Вся істотна інформація, яка підсумовує ситуацію, має міститися...
ЛОБІЮВАННЯ Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ЛОБІЮВАННЯ “Лобіювання є прийнятою формою демократичного процесу, чия суть визначається типом парламентської чи політичної системи… Останнє дослідження висвітило суму “неконтрольованого...
МАС-МЕДІА Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ МАС-МЕДІА “Відносини з медіа є засобом до завершення, однак не завершенням самим по собі. Прагнення до висвітлення мас-медіа заради них...
Крок 3: оберіть тему – Написання промов: десять кроків Паблик рилейшнз Написання промов: десять кроків Крок 3: оберіть тему Коли ви повертаєтеся після першої зустрічі зі своїм виступаючим без рішення, якою ж буде тема...
ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ: ПРОФЕСІЯ Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ: ПРОФЕСІЯ “Я не згоден з тими, хто говорить, що ми не є професією, а ПР – це ділова...
Росія Паблик рилейшнз ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ СИЛОВИХ СТРУКТУР I СПЕЦСЛУЖБ Росія МДУ одним з перших набрав для перепідготовки офіцерів за програмою “спеціаліст у зв’язках з громадськістю”. У...
Крок 8: перевірте промову й проведіть репетицію – Написання промов: десять кроків Паблик рилейшнз Написання промов: десять кроків Крок 8: перевірте промову й проведіть репетицію Як тільки ви написали перший варіант промови, прочитайте її вголос. Відмічайте місця,...
Нетрадиційні методи Паблик рилейшнз ВИБОРЧІ ТЕХНОЛОГІЇ Нетрадиційні методи Населення не сприймає прямих атак на кандидатів. Особливо це стосується наших невмілих спроб створити суто негативний контекст для їхнього...
ФОТОГРАФІЯ Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ФОТОГРАФІЯ “Перш за все, портрет кандидата створює індивідуальний зв’язок між ним та виборцями: кандидат подає на їхній суд не просто...
ІМІДЖ М. ТЕТЧЕР Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ІМІДЖ М. ТЕТЧЕР “М. Тетчер напрочуд вдало обслуговувалася своїми іміджмейкерами у двох напрямках. Пo-перше, вони ніколи не прагнули переконати британську...
Громадська думка – Уолтер Ліппман Паблик рилейшнз Уолтер Ліппман Громадська думка (переклад уривків із книги: Lippmann W. Public opinion. – N. Y., 1960) Досить зрозуміти, що в певних умовах люди...
ТЕЛЕБАЧЕННЯ Паблик рилейшнз СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ТЕЛЕБАЧЕННЯ “Сьогодні 65 відсотків американців одержують 100 відсотків новин з телебачення” (Bruce, 1992: 131)....