ОБ’ЄКТИ. ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР
23. ЯКИЙ? ЯКА? ЯКЕ?
З’єднай стрілочками об’єкт з його ознаками.
2
Запиши об’єкти, для яких характерні подані ознаки.
1. Слизький, холодний, живий_________________________________________________
2. Паперовий, літає__________________________________________________
3. Має шкалу з поділками______________________________________________
4. Невеликий, електронний, зручний, сенсорний ________________________________________________________
3
Намалюй об’єкт, що відповідає поданим властивостям.
Круглий, жовтий, їстівний | Круглий, жовтий, неїстівний |
4
Заповни таблицю.
5
Вкажи стрілочкою об’єкти, однакові:
ЯКИЙ? ЯКА? ЯКЕ? - Інформатика
Схожі записи:
Розповідаємо казки АЛГОРИТМИ І ВИКОНАВЦІ § 28. Розповідаємо казки Комп’юшку, вчора я придумав казку і хочу її запрограмувати в середовищі Скретч. Послухай: “У зачарованому лісі жив злий...
Практична робота 1 Розділ 1 Алгоритми та їх виконавці 3. Практична робота 1. Виконуємо алгоритми ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА Завдання Бали Завдання 1. Порядок дій Запиши в зошиті послідовність номерів...
ЗБЕРІГАЄМО, ОБРОБЛЯЄМО, ПЕРЕДАЄМО ПОНЯТТЯ ПРО ПОВІДОМЛЕННЯ, ІНФОРМАЦІЮ ТА ІНФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ 14. ЗБЕРІГАЄМО, ОБРОБЛЯЄМО, ПЕРЕДАЄМО 1 З’єднай стрілочками, хто що вміє. 2 Встанови відповідність. 3 Визнач, що може бути...
КАК ЧЕЛОВЕК ВОСПРИНИМАЕТ СООБЩЕНИЯ Раздел 3 Понятие о сообщениях, информации и информационных процессах 14 КАК ЧЕЛОВЕК ВОСПРИНИМАЕТ СООБЩЕНИЯ Мудрунчику и Элзику всегда интересно бывать в гостях у Аннушки. Вот...
Створюємо презентацію РОБОТА З ПРЕЗЕНТАЦІЯМИ § 32. Створюємо презентацію Данилку, я приготував для тебе сюрприз! Сьогодні на уроці ми будемо створювати презентації-казки або презентації-історії. Так. Я зараз...
Вставлення зображень у текстовий документ ОПРАЦЮВАННЯ ТЕКСТУ НА КОМП’ЮТЕРІ § 10. Вставлення зображень у текстовий документ Комп’юшку, ти розповідав раніше, що в текстовому процесорі Microsoft Word є можливість додавати в...
Типи комп’ютерних мереж Розділ 5 Комп’ютерні мережі 26. Типи комп’ютерних мереж ТИ ДІЗНАЄШСЯ: Вивчаємо Що таке комп’ютерна мережа? З терміном “мережа” ми зустрічаємося дуже часто: мережа магазинів, мережа...
Програмоване малювання ВИСЛОВЛЮВАННЯ. АЛГОРИТМИ З РОЗГАЛУЖЕННЯМ І ПОВТОРЕННЯМ § 27. Програмоване малювання Данилку, а чи знаєш ти, що виконавці в середовищі Скретч уміють малювати? Ні? Тоді я...
ФАЙЛОВА СИСТЕМА Розд 2. Поняття операційної системи 2.2. ФАЙЛОВА СИСТЕМА 1. Для чого призначена операційна система? 2. Назвіть об’єкти операційної системи. 3. Опишіть послідовність дій для перегляду...
ЩО ТАКЕ МОДЕЛЬ І ПРЕДМЕТНА ГАЛУЗЬ Розділ 2 Моделювання Ви дізнаєтесь… – що таке модель – причини створення та галузі використання моделей – форми подання інформаційних моделей – як створити інформаційну...
КОМПЬЮТЕРЫ БЫВАЮТ РАЗНЫЕ Раздел 1 Компьютеры и их применение 3 КОМПЬЮТЕРЫ БЫВАЮТ РАЗНЫЕ Аннушка долучила домашнее задание подготовить рассказ о том, какие бывают компьютеры. Она отправилась в библиотеку...
ІСТИННІ ТА ХИБНІ ВИСЛОВЛЮВАННЯ Розділ 5 АЛГОРИТМИ З РОЗГАЛУЖЕННЯМ І ПОВТОРЕННЯМ 22. ІСТИННІ ТА ХИБНІ ВИСЛОВЛЮВАННЯ Мудрунчик з Елзіком чекали Ганнусю біля школи на лавочці. Раптом друзі почули, як...
ЩО ВМІЄ КОМП’ЮТЕР Розділ 1 КОМП’ЮТЕРИ ТА ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ 2 ЩО ВМІЄ КОМП’ЮТЕР Сьогодні ми: – дізнаємось, які можливості мають сучасні комп’ютери, де вони застосовуються; – навчимось визначати...
УЧИМСЯ РАСКРАШИВАТЬ Раздел 5 Объект. Графический редактор 26 УЧИМСЯ РАСКРАШИВАТЬ На следующий день, когда Мудрунчик навестил Аннушку, он увидел расстроенного Элзика. – Что случилось? – удивленно спросил...
Безпечний Інтернет БЕЗПЕКА ДІТЕЙ В ІНТЕРНЕТІ § 16. Безпечний Інтернет Данилку, а ти любиш казки? Сьогодні я приготував одну дуже повчальну казкову історію. Одного разу Ганнуся… Який...
АЛГОРИТМИ В НАШОМУ ЖИТТІ. ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ Розділ 1. Алгоритми та їх виконавці 1.5. АЛГОРИТМИ В НАШОМУ ЖИТТІ. ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ 1. Що таке алгоритм? 2. Пригадайте план створення комп’ютерної презентації. 3. Наведіть...
Інтернет ПОШУК ДАНИХ ІНТЕРНЕТІ § 12. Інтернет Данилку, сьогодні я підготував для тебе цікаву історію. 1. Колись дуже давно люди жили без електрики і відповідно не...
ВВЕДЕННЯ ФОРМУЛ З КЛАВІАТУРИ Розділ 4 Табличний процесор & 16. Використання вбудованих функцій 16.3. ВВЕДЕННЯ ФОРМУЛ З КЛАВІАТУРИ Функції в Microsoft Excel призначені для прискорення дій обчислення. їх використовують...
ТЕКСТОВИЙ ДОКУМЕНТ. ТЕКСТОВИЙ ПРОЦЕСОР LIBREOFFICE WRITER Розділ 6. Текстовий процесор LIBREOFFICE WRITER У цьому розділі ви дізнаєтеся про: Текстовий документ та його об’єкти Текстовий процесор, його призначення та можливості опрацювання текстового...
Карти знань 3. Моделювання 3.4. Карти знань Розмірковуючи над сюжетом художнього твору, плануючи спортивні змагання між класами і навіть просто готуючись до завтрашніх уроків, буває складно тримати...
ЯК ПРАЦЮВАТИ З ПРОГРАМАМИ НА РОЗВИТОК ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ Розділ 2 ОСНОВНІ СКЛАДОВІ КОМП’ЮТЕРА. ПОЧАТКОВІ НАВИЧКИ РОБОТИ З КОМП’ЮТЕРОМ 12 ЯК ПРАЦЮВАТИ З ПРОГРАМАМИ НА РОЗВИТОК ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ Сьогодні ми: – дізнаємося про види...
КАРТИ РОЗУМУ ТА ЇХ ПРИЗНАЧЕННЯ Розділ 2 Моделювання & 6. Карти розуму (ментальні карти) 6.1. КАРТИ РОЗУМУ ТА ЇХ ПРИЗНАЧЕННЯ Зазвичай для запису своїх думок або ідей люди використовують текстовий...
Використання рядка формул 4. Табличний процесор 4.8. Використання рядка формул Excel створює зручні умови для запису формули в активну комірку. Формула (тут А1+В1) одночасно з’являється у поточній комірці...
Середовище виконання алгоритму Розділ 1 Алгоритми та їх виконавці 4. Середовище виконання алгоритму ТИ ДІЗНАЄШСЯ: Вивчаємо Що називають програмою? Якщо алгоритм призначено для виконання за допомогою комп’ютера, його...
Оживляємо презентацію РОБОТА З ПРЕЗЕНТАЦІЯМИ § 31. Оживляємо презентацію Данилку, а ти знаєш, що об’єкти в презентації можуть рухатися, з’являтися різним чином на екрані, збільшуватися, зменшуватися, обертатися,...
Навчальне програмне середовище АЛГО 2. Алгоритми з повторенням і розгалуженням 2.1. Навчальне програмне середовище АЛГО Середовище АЛГО для навчання програмуванню створив Василь Петрів з м. Львова (див. Http://petriv. ho....
ПОЯСНЕННЯ ВИСЛОВЛЮВАННЯ, ВИДИ ВИСЛОВЛЮВАНЬ Розділ 3 Алгоритми з повторенням та розгалуженням & 9. Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання 9.1. ПОЯСНЕННЯ ВИСЛОВЛЮВАННЯ, ВИДИ ВИСЛОВЛЮВАНЬ Пізнання істини – одна з найважливіших...
Об’єкти мультимедіа Розділ 3 Мультимедіа 14. Об’єкти мультимедіа ТИ ДІЗНАЄШСЯ: Вивчаємо Що розуміють під мультимедіа? Мультимедіа – це поєднання різних способів подання повідомлень. Сукупність таких повідомлень є...
ХТО ГОЛОВНИЙ? ОСНОВНІ СКЛАДОВІ КОМП’ЮТЕРА. ПОЧАТКОВІ НАВИЧКИ РОБОТИ З КОМП’ЮТЕРОМ 5. ХТО ГОЛОВНИЙ? 1 З тексту зникло слово. Прочитай текст і впиши це слово. вирішили пограти на...
ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАСОБУ FREEMIND Розділ 2 Моделювання & 6. Карти розуму (ментальні карти) 6.3. ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАСОБУ FREEMIND FreeMind – найпоширеніша безкоштовна програма для створення карт розуму. Переваги: –...
КРАПКА, КРАПКА, КОМА ОСНОВНІ СКЛАДОВІ КОМП’ЮТЕРА. ПОЧАТКОВІ НАВИЧКИ РОБОТИ З КОМП’ЮТЕРОМ 10. КРАПКА, КРАПКА, КОМА 1 Поєднай натиснені клавіші із символом, що з’явиться на екрані. 2 Підкресли літери,...
Робота з таблицею 4. Табличний процесор 4.3. Робота з таблицею Створені таблиці зберігаються у файлах і відповідних папках. Через деякий час може виникнути потреба у продовженні роботи над...
СТІЙ, ГОТУЙСЬ АЛГОРИТМИ ТА ВИКОНАВЦІ 18. СТІЙ, ГОТУЙСЬ – КОМАНДУВАТИ БУДУ! 1 Познач спонукальні речення. Любіть Батьківщину всією душею! Моя Батьківщина – Україна. Чи є в світі...
КОМАНДЫ И ИСПОЛНИТЕЛИ Раздел 4 Алгоритмы и исполнители 18 КОМАНДЫ И ИСПОЛНИТЕЛИ Предложения по цели высказывания бывают повествовательные, вопросительные и побудительные. Побудительным называется предложение, побуждающее к действию. Например:...
ДЛЯ ЧОГО ВИКОРИСТОВУЮТЬ МОДЕЛІ Розділ 2 Моделювання & 4. Поняття моделі та предметної галузі 4.3. ДЛЯ ЧОГО ВИКОРИСТОВУЮТЬ МОДЕЛІ Людина створює моделі для: – представлення матеріальних предметів (макет стадіону,...