Ярмарки і виставки міжнародні

Ярмарки і виставки міжнародні – конкурсний порядок укладання договорів купівлі-продажу чи підряду, за якого покупець або замовник оголошує конкурс для продавців чи підрядників, у т. ч. іноземних, на товар або послуги і підписує контракт із тим, хто пропонує вигідніші умови. Я. і в. м. – поширений метод розміщення замовлень на купівлю машин та обладнання, обчислювальної і будівельної техніки, виконання проектних і пошукових робіт. їх організаторами є держава, приватні й змішані фірми, окремі заклади. Організації, що проводять ярмарки й виставки,

розробляють правила, пропозиції (тендери), в яких зазначають найменування продавця чи підрядника, відомості про його фінансовий стан, а за необхідності – рекомендації банку, виписку з реєстрової книги, умови поставки чи надання послуг. Для розгляду пропозицій організатори ярмарки створюють тендерні комітети, до яких входять експерти, в т. ч. представники іноземних фірм-покупців і державних закладів. Претенденти на придбання товарів чи послуг мають подати свої пропозиції до тендерних комітетів не пізніше встановленого терміну. Вони не можуть змінювати умов пропозиції після закриття ярмарку-виставки.
Розрізняють Я. і в. м. відкриті й закриті. На відкритих торгах продавцями чи підрядниками можуть бути юридичні та фізичні особи. Оголошення про торги публікують у пресі. Для участі в них продавці чи підрядники мають сплатити реєстраційний збір тендерному комітету, який знайомить їх із покупцем чи замовником.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)


Ярмарки і виставки міжнародні - Економічний словник


Ярмарки і виставки міжнародні