ПСИХОЛОГІЯ ТА ПЕДАГОГІКА
Основи педагогіки
2. Теорія освіти і навчання (дидактика)
2.2. Зміст освіти в Україні
Запитання. Завдання
Розкрийте наукові засади формування змісту освіти в Україні.
Охарактеризуйте основні документи, які визначають зміст освіти в навчальних закладах України.
Яка відмінність у фаховій підготовці бакалавра і магістра?
Які регіональні особливості можуть бути відображені у шкільному компоненті навчального плану?
Чому контроль успішності учня (студента) повинен бути систематичним?
Розкрийте
Охарактеризуйте запроваджену в середній школі 12-бальну систему оцінювання рівня знань та умінь учнів.
Література
Аванесов В. С. Основы научной организации педагогического контроля в высшей школе. – М., 1990.
Беспалько В. П. Теория учебника. – М., 1988.
Болюбаш Я. Я. Організація навчального процесу у вищих закладах освіти. – К., 1997.
Державна національна програма “Освіта” (“Україна XXI століття”), – К„ 1994.
Єрмаков І. Г. Феномен сьогодення й майбуття// Освіта. – 2003. – № 40-41. – 3-10 верес.
Жерар
Закон України “Про освіту”. – К., 1991.
Оцерний Л. П. Основы системы контроля качества обучения. – К., 1995.
Сікорський П. Концепція розвитку профільного навчання у загалноосвітніх школах України// Освіта. – 2003. – № 39. – 27 серп. З верес.
Слепкань З. П. Наукові засади педагогічного процесу у вищі школі. – К., 2000.
Чайка В., Левчук І. Проблема формування компонентів змісту навчального матеріалу в професійній діяльності вчителя// Наукові записки ТДПУ ім. В. Гнатюка. Серія: педагогіка. – 1991. – № 1.