ТЕМА: ДОЗВІЛЛЯ
UNIT 7. HOBBIES AND PASTIMES
УРОК 79 (5)
Підтема: Захоплення для кожного.
Мета: Повторити й узагальнити лексичний матеріал теми.
Продовжувати розвивати навички усного мовлення.
Тренувати учнів у читанні тексту за темою.
Розвивати комунікативні здібності учнів.
Підготувати учнів до написання листа другові про своє улюблене заняття.
Виховувати дбайливе ставлення до культурних цінностей.
Обладнання: Підручник, робочий зошит.
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Greeting
1. Привітання і повідомлення теми та мети уроку.
Т: Good morning, pupils! The topic of our today’s lesson is “А Hobby for Everyone”. We’ll read some readers’ letters and learn how to write a letter to a pen friend about your hobby or favourite pastime.
Warming up
2. Уведення в іншомовну атмосферу.
Впр. 4 (с. 107).
Учні виконують вправу за схемою Р Class: відповідають на запитання, пов’язані з темою уроку.
II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Check on Homework
1. Перевірка домашнього завдання,
1) Впр. 1 (с. 106).
Учитель пропонує учням, спираючись на текст, знайти відповіді на запитання What does Petro Doroshenho collect? What is Borys Ivanchuk’s hobby?.
2)
Reading
2. Тренування учнів у читанні.
1) Впр. 1 (с. 108).
Учні вголос у режимі Р1 Р2 Р3 читають листи однолітків про їхні захоплення.
2) РЗ, впр. 1 (с. 77).
Учні самостійно заповнюють таблицю, учитель просить одного з них прочитати виконане завдання вголос.
3) РЗ, впр. 2 (с. 78).
Учні знаходять слова, один з них читає їх уголос, решта класу перевіряє.
Speaking
3. Тренування учнів в усному мовленні.
1) Впр. 2 (с. 109).
Учні працюють у групах по четверо-п’ятеро, ставлячи один одному запитання.
2) РЗ, впр. 3 (с. 78).
Учні продовжують працювати в групах, ставлячи запитання один одному та записуючи відповіді однокласників у таблицю.
Vocabulary Practice
4. Узагальнення теми “А Hobby for Everyone”, підготовка до виконання домашнього завдання.
1) Впр. 3 (с. 109).
Учні працюють з Word-Мар, ланцюжком читають слова та словосполучення. Далі в парах ставлять запитання один одному та відповідають на них.
2) Впр. 3 (с. 114).
Учитель пропонує учням прочитати уривок з листа.
III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Homework
1. Домашнє завдання.
1) Впр. 1 (с. 108), написати листа про своє хобі або захоплення.
2) Впр. 3 (с. 111), вивчити прислів’я.
Sumtnarizing
2. Підведення підсумків уроку.
Т: Your homework will be to write a letter about your hobby or favourite pastime. Do you know what you will write about? I hope your letters will be interesting. And now let us play a game.
Гра “Hobbies”.
Учитель називає будь-яке хобі, учні визначають, до якої з поданих категорій належить слово: “Learning things”, “Doing things”, “Making things”, “Collecting things “
T: I name a hobby and you tell me to which category it belongs: “Learning things”, “Doing things”, “Making things”, “Collecting things”. Ready? Handicrafts – Making things…