ЧИТАННЯ І ЗАПИСУВАННЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 20 000. УТВОРЕННЯ ЧИСЛА 20 000, ЛІЧБА ДЕСЯТКАМИ ТИСЯЧ ДО 10 ДЕСЯТКІВ ТИСЯЧ. ПИСЬМОВЕ ВІДНІМАННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ

ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ОЗНАЙОМИТИ З УТВОРЕННЯМ ЧИСЛА 20 000 ТА ЛІЧБОЮ ДЕСЯТКАМИ ТИСЯЧ ДО 10 ДЕСЯТКІВ ТИСЯЧ; УЧИТИ НАЗИВАТИ ЧИСЛА ВІД 10 ДЕСЯТКІВ ТИСЯЧ, ВІДЛІЧУЮЧИ ПО 10 000; ФОРМУВАТИ ВМІННЯ ЧИТАТИ І ЗАПИСУВАТИ ЧИСЛА В МЕЖАХ 20 000; ПОВТОРИТИ ПИСЬМОВЕ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ

I. Перевірка домашнього завдання

Фронтально перевірити відповідь задачі 215. Чому в першій дії виконували ділення? Змінити запитання, щоб у розв’язанні додалася одна дія.

II. Актуалізація та корекція опорних знань учнів

1. Математичний диктант.

(Завдання, подібні до вправи 216).

1) Записати цифрами числа: 12 тис. 400; 13 тис. 085; 15 тис. 006; 19 тис. 450; 17 тис. 007.

2) Розкласти на розрядні доданки числа: 13 384; 17 036; 19 002.

3) Записати “сусідів” чисел 9999, 11 999.

4) Записати найбільше і найменше п’ятицифрові числа.

5) Задача. Після того як витратили b кг борошна, його залишилося у 3 рази більше, ніж витратили. Скільки борошна було спочатку? На скільки більше кілограмів борошна залишилося, ніж витратили?

2. Завдання для опитування.

1) Вправа 217.

2) Задача. Взуттєва фабрика випустила за день 365 пар взуття. Дитяче взуття становило 1/3 всього взуття, решта

– жіноче. Скільки було випущено пар жіночого взуття?

3. Усні обчислення.

Обчислити “кругові вирази”:

100 – 40

800 – 700

60 + 400

50 + 810

68 – 18

460 + 8

468 – 400

860 – 60

III. Повідомлення теми та мети уроку

Учитель повідомляє, що на уроці діти продовжать ознайомлення з п’ятицифровими числами, складатимуть і розв’язуватимуть задачі.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Фронтальне виконання вправи 218 (1). Самостійно розглянути і пояснити, як можна утворити число 20 000.

2. Називання чисел, прилічуючи та відлічуючи по 10 тис., до 100 тис.

3. Фронтально виконати вправу 219.

V. Повторення та узагальнення знань

1. Вправа 220. Пригадати алгоритм письмового віднімання (1); (2) – самостійно.

2. Під керівництвом учителя скласти задачу за малюнком до вправи 221. Розв’язання записати самостійно. Що зміниться у розв’язанні, якщо слово “менше” в умові замінити на слово “більше”?

3. Задача 222. Повторюючи задачу, записати її коротко. Проаналізувати від запитання. Як змінити запитання, щоб задача розв’язувалася трьома діями?

4. Задачу 223 розв’язати під керівництвом учителя. Як відрізок КМ має перетинати сторони АВ і АС, щоб утворився прямокутний трикутник? тупокутний трикутник? Як має проходити відрізок КМ, щоб трикутник ABC поділився на два трикутники? (Перевірити, виконавши креслення на дошці).

5. Додаткові диференційовані завдання.

1) У чотирицифровому числі першу зліва цифру 4 перенесли в кінець. Які арифметичні дії треба виконати із числом, щоб дістати такий результат? (Наприклад: (4326 – 4000) • 10 + 4).

2) 3адача. Довжина однієї сторони трикутника 8 см, вона на 2 см довша від другої і у 2 рази довша від третьої. Побудувати квадрат, периметр якого дорівнює периметру цього трикутника.

VI. Підсумок уроку

Назвати числа від 100 тис., відлічуючи по 10 тис.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)


ЧИТАННЯ І ЗАПИСУВАННЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 20 000. УТВОРЕННЯ ЧИСЛА 20 000, ЛІЧБА ДЕСЯТКАМИ ТИСЯЧ ДО 10 ДЕСЯТКІВ ТИСЯЧ. ПИСЬМОВЕ ВІДНІМАННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ - Плани-конспекти уроків по математиці


ЧИТАННЯ І ЗАПИСУВАННЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 20 000. УТВОРЕННЯ ЧИСЛА 20 000, ЛІЧБА ДЕСЯТКАМИ ТИСЯЧ ДО 10 ДЕСЯТКІВ ТИСЯЧ. ПИСЬМОВЕ ВІДНІМАННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ