УРОК № 62
Тема. Функції та їхні властивості. Квадратична функція
Тестові завдання
1. Знайдіть область визначення функції .
А) х 5;
Б) х -5;
В) х -5, х 0;
Г) х 3, х -5, х 0.
2. Знайдіть нулі функції .
А) 0; 2; б) 2; в) 0; -2; г) нулів немає.
3. Яка з указаних точок належить графіку функції у = х3 + х + 1?
А) (0;
4. На рисунку зображено графік функції y = g(x). Визначте проміжки, на яких g(x) > 0.
a) [4; 12]; б) (4; 12); в) (12; +?); г) інша відповідь.
5. За графіком функції y = g(x) (див. завдання 4) визначте, на яких проміжках дана функція зростає.
А) [8; 13); б) (-5; 8); в) [-8; 8]; г) (-5; 13).
6. Який із рисунків найбільш точно відповідає графіку функції y = – x2 + 5?
Письмові вправи
1. Знайдіть область визначення функції .
2. При якому значенні х квадратний тричлен 2х2 – 6х + 3 набуває свого найменшого значення? Знайдіть це значення.
3.
4. Побудуйте графік функції у = – х2 + 2х + 8. 3а графіком знайдіть:
1) область значень цієї функції;
2) проміжок, на якому функція спадає.
5. На рисунку зображено графік функції g(x) = ax2 + bx + c. Порівняйте з нулем числа а, b, с.
Функції та їхні властивості. Квадратична функція - Плани-конспекти уроків по математиці
Схожі записи:
СКЛАДАННЯ ТА ОБЧИСЛЕННЯ ВИРАЗІВ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ, ЩО МІСТЯТЬ ЗНАХОДЖЕННЯ ЧАСТИНИ ЧИСЛА ТА ЗАДАЧ, ОБЕРНЕНИХ ДО ЗНАХОДЖЕННЯ СУМИ ДОБУТКІВ ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ФОРМУВАТИ НАВИЧКИ ШВИДКИХ ОБЧИСЛЕНЬ У МЕЖАХ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ, УДОСКОНАЛЮВАТИ ВМІННЯ СКЛАДАТИ ВИРАЗИ; РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ, ЩО МІСТЯТЬ ЗНАХОДЖЕННЯ ЧАСТИНИ ЧИСЛА, ТА ЗАДАЧІ, ОБЕРНЕНІ...
Круглі числа. Задачі з буквеними даними УРОК 43 Тема. Круглі числа. Задачі з буквеними даними Мета: вказати на можливість застосування способу округлення чисел під час виконання усних обчислень; вчити розв’язати задачі...
Означення квадратного рівняння. Неповні квадратні рівняння та їх розв’язування Урок № 48 Тема. Означення квадратного рівняння. Неповні квадратні рівняння та їх розв’язування Мета: закріпити знання учнів щодо означення квадратного рівняння, коефіцієнтів квадратного рівняння та...
Координатна пряма Урок № 6 3 Тема. Координатна пряма Мета: сформувати уявлення про зміст поняття координатна пряма, координата точки і виробити вміння за готовими рисунками визначати координати...
ОДИНИЦІ ВИМІРЮВАННЯ ЧАСУ. СЕКУНДА. ВИЗНАЧЕННЯ ЧАСУ ЗА ГОДИННИКОМ. СПІВВІДНОШЕННЯ МІЖ ОДИНИЦЯМИ ЧАСУ. ЗАДАЧІ, ЯКІ ВКЛЮЧАЮТЬ ДВОРАЗОВЕ ЗБІЛЬШЕННЯ (ЗМЕНШЕННЯ) ЧИСЛА У ДЕКІЛЬКА РАЗІВ АРИФМЕТИЧНІ ДІЇ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ (продовження) Урок 94. ОДИНИЦІ ВИМІРЮВАННЯ ЧАСУ. СЕКУНДА. ВИЗНАЧЕННЯ ЧАСУ ЗА ГОДИННИКОМ. СПІВВІДНОШЕННЯ МІЖ ОДИНИЦЯМИ ЧАСУ. ЗАДАЧІ, ЯКІ ВКЛЮЧАЮТЬ ДВОРАЗОВЕ ЗБІЛЬШЕННЯ...
Письмове додавання у випадку трьох доданків Мета: формувати навички письмового додавання та віднімання багатоцифрових чисел Дидактичні задачі. Вдосконалювати навички усних обчислень. Актуалізувати прийом додавання і віднімання багатоцифрових чисел, з’ясувати доцільність переставляння...
Письмове ділення багатоцифрових чисел на розрядні числа (загальний випадок) УРОК 95 Тема. Письмове ділення багатоцифрових чисел на розрядні числа (загальний випадок) Мета: ознайомити учнів з письмовим діленням багатоцифрових чисел на розрядні; опрацювати задачі на...
ПИСЬМОВЕ МНОЖЕННЯ НА ДВОЦИФРОВЕ ЧИСЛО. РОБОТА З НЕРІВНОСТЯМИ. ЗАДАЧІ, ОБЕРНЕНІ ДО ЗАДАЧ НА СУМУ ДВОХ ДОБУТКІВ ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ОЗНАЙОМИТИ З ПИСЬМОВИМ МНОЖЕННЯМ НА ДВОЦИФРОВЕ ЧИСЛО; ФОРМУВАТИ ВМІННЯ ДОБИРАТИ ЗНАЧЕННЯ ЗМІННОЇ У НЕРІВНОСТЯХ ТА ВМІННЯ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ I. Перевірка домашнього завдання...
Паралельне перенесення УРОК № 37 Тема. Паралельне перенесення Мета уроку: формування поняття паралельного перенесення та вивчення властивостей паралельного перенесення; формування вмінь застосовувати вивчені означення і властивості до...
МІРИ МАСИ. ГРАМ. ТОННА. ЦЕНТНЕР. ВІДНОШЕННЯ МІЖ ОДИНИЦЯМИ МАСИ. ЗАДАЧІ З БУКВЕНИМИ ДАНИМИ Мета: ознайомити учнів з новими одиницями маси – грамом, тонною; встановити співвідношення між грамом і кілограмом, між кілограмом і тонною; формувати вміння розв’язувати задачі з...
ПІДНЕСЕННЯ ОДНОЧЛЕНІВ ДО СТЕПЕНЯ. МНОЖЕННЯ ОДНОЧЛЕНІВ Цілі: – навчальна: удосконалити вміння учнів виконувати піднесення одночленів до степеня та множення одночленів;_ – розвивальна: формувати вміння міркувати за аналогією; сприяти вдосконаленню обчислювальних навичок;...
Перпендикулярні прямі Урок № 108 Тема. Перпендикулярні прямі Мета: закріпити знання учнів про поняття перпендикулярних прямих та їх властивості; відпрацювати навички розпізнавати та будувати перпендикулярні прямі за...
Раціональні числа; порівняння, додавання та віднімання. Розв’язування вправ Урок № 7 8 Тема. Раціональні числа; порівняння, додавання Та віднімання. Розв’язування вправ Мета: підготувати учнів до виконання тематичної контрольної роботи. Тип уроку: узагальнення та...
НУМЕРАЦІЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ. УТВОРЕННЯ, ЗАПИС ТА ЧИТАННЯ ЧОТИРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ ДВОХ ТИСЯЧ. УТВОРЕННЯ ЧИСЛА 2000. ЛІЧБА ТИСЯЧАМИ ДО 10 ТИСЯЧ ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ОЗНАЙОМИТИ З УТВОРЕННЯМ ЧИСЛА 2000 ТА ЛІЧБОЮ ТИСЯЧАМИ; ФОРМУВАТИ ВМІННЯ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ НА ПОСТУПОВЕ ЗВЕДЕННЯ ДО ОДИНИЦІ I. Перевірка домашнього завдання Розв’язування...
Множення та ділення раціональних чисел Урок № 92 Тема. Множення та ділення раціональних чисел Мета: підготувати учнів до виконання тематичної контрольної роботи. Тип уроку: узагальнення та систематизація знань. Хід уроку...
Ділення на двоцифрове число. Поняття про середнє арифметичне (додатковий матеріал) (№№ 977-986) Тема. Ділення на двоцифрове число. Поняття про середнє арифметичне (додатковий матеріал) (№№ 977-986). Мета. Формувати уміння ділити багатоцифрові числа на двоцифрові (з остачею та без...
ПИСЬМОВЕ МНОЖЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ОДНОЦИФРОВІ (алгоритм множення). РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА РУХ. САМОСТІЙНА РОБОТА Мета: ознайомити учнів з алгоритмом письмового множення багатоцифрового числа на одноцифрове; вдосконалювати вміння розв’язувати задачі, обчислювальні навички учнів; розвивати мислення; виховувати інтерес до предмета. ХІД...
ЗАСТОСУВАННЯ ПРИЙОМІВ УСНОГО ДОДАВАННЯ ДВОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ У ПРОЦЕСІ РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРИКЛАДІВ І ЗАДАЧ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА РУХ УСНЕ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 100 З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ РОЗРЯД Урок 35. ЗАСТОСУВАННЯ ПРИЙОМІВ УСНОГО ДОДАВАННЯ ДВОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ У ПРОЦЕСІ РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРИКЛАДІВ І...
ВИПАДКИ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ВИДУ 26 + 8; 26 Мета: повторити способи обчислення додавання і віднімання виду 26 + 8; 26 – 8; формувати вміння знаходити значення виразів зі змінною, розв’язувати і пояснювати розв’язання...
Письмове ділення з остачею трицифрових чисел на круглі десятки УРОК 93 Тема. Письмове ділення з остачею трицифрових чисел на круглі десятки Мета: пояснити учням письмове ділення з остачею трицифрових чисел на круглі десятки; формувати...
Множення одночленів. Піднесення одночленів до степеня Урок № 28 Тема. Множення одночленів. Піднесення одночленів до степеня Мета: вдосконалювати та розширювати спектр умінь виконувати перетворення добутку одночленів та степеня одночленів у одночлен...
Означення кута. Рiвнiсть кутiв. Бiсектриса кута. Вимiрювання та вiдкладання кутів Урок № 5 Тема. Означення кута. Рiвнiсть кутiв. Бiсектриса кута. Вимiрювання та вiдкладання кутів Мета: домогтися вiд учнiв засвоєння змiсту таких понять: “кут”, “елементи кута”,...
Властивості паралелограма Урок № 5 Тема. Властивості паралелограма Мета: доповнити знання учнів властивостями бісектрис кутів паралелограма та висот паралелограма; продовжити роботу із формування вмінь відтворювати вивчені означення...
ПРОСТІ І СКЛАДЕНІ ЗАДАЧІ НА ВИЗНАЧЕННЯ ЧАСУ І ВІДСТАНІ. ГЕОМЕТРИЧНІ ТІЛА ТА ЇХ НАЗВИ Мета: узагальнювати знання учнів про зв’язок між величинами: швидкість, час, відстань; закріплювати вміння розв’язувати задачі на знаходження цих величин, виконувати дії над іменованими числами; ознайомити...
Контрольна робота з теми “Ділення багатоцифрових чисел на круглі числа” Тема. Контрольна робота з теми “Ділення багатоцифрових чисел на круглі числа”. Мета. Перевірити вміння учнів розв’язувати задачі, виконувати ділення багато – цифрових чисел на круглі...
Дріб від числа Урок № 51 Тема. Дріб від числа Мета уроку. Набути навичок знаходити число, якщо відомо значення його деякого дробу. Активізувати розумову діяльність учнів. І. Перевірка...
ЗАСВОЄННЯ ТАБЛИЦІ МНОЖЕННЯ ЧИСЛА 8. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ АРИФМЕТИЧНІ ДІЇ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ (продовження) Урок 113. ЗАСВОЄННЯ ТАБЛИЦІ МНОЖЕННЯ ЧИСЛА 8. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ Мета: закріпити знання табличних випадків множення і ділення; вдосконалювати вміння...
Множення. Переставна властивість множення УРОК 43 Тема. Множення. Переставна властивість множення Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів про зміст дії множення натуральних чисел, про переставну властивість множення; властивості нуля...
Теореми про ознаки паралелограма Урок № 6 Тема. Теореми про ознаки паралелограма Мета: сформувати в учнів свідоме розуміння змісту та схеми доведення теореми, що виражає ознаки паралелограма. Формувати вміння:...
КОНТРОЛЬНА РОБОТА ЗА РІК. (Розв’язування задач) Мета: перевірити рівень сформованості навичок розв’язувати прості і складені задачі; виховувати культуру оформлення робіт. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. КОНТРОЛЬНА РОБОТА 1 варіант 1....
ЗАДАЧІ НА ВИЗНАЧЕННЯ ЧАСУ ЗА ВІДСТАННЮ І ШВИДКІСТЮ. ДІЇ З ІМЕНОВАНИМИ ЧИСЛАМИ Мета: ознайомити учнів зі способом визначення часу за відомими швидкістю і відстанню; вдосконалювати вміння додавати і віднімати іменовані числа; розвивати уважність; виховувати інтерес до предмета....
Ділення багатоцифрових чисел на числа другого десятка (№№ 1020-1027) Тема. Ділення багатоцифрових чисел на числа другого десятка (№№ 1020-1027). Мета. Вчити учнів у ході ділення багатоцифрових чисел на числа другого десятка цифру частки шукати...
ПОВТОРЕННЯ ОДИНИЦЬ ВИМІРЮВАННЯ ВЕЛИЧИН ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ЗАКРІПИТИ ЗНАННЯ ПРО ВЕЛИЧИНИ ТА ОДИНИЦІ ЇХ ВИМІРЮВАННЯ, УМІННЯ ЗАМІНЮВАТИ ОДНІ ОДИНИЦІ ВЕЛИЧИНИ ІНШИМИ; ФОРМУВАТИ ВМІННЯ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ З БУКВЕНИМИ ДАНИМИ І....
Одиниці вимірювання маси. Задачі, які розв’язуються способом відношення (№№ 327-337) Тема. Одиниці вимірювання маси. Задачі, які розв’язуються способом відношення (№№ 327-337). Мета. Систематизувати знання учнів про одиниці вимірювання маси; формувати уміння замінювати одиниці вимірювання маси...
Контрольна робота № 10 УРОК 128 Тема. Контрольна робота № 10 Мета: перевірити рівень знань учнів. ХІД УРОКУ Варіант I 1. Записати, заповнюючи пропуски. 55 міс. = ___ р....