Урок № 52
Тема. Геометричні побудови
Мета: продіагностувати рівень засвоєння учнями знань та вмінь, передбачений програмою під час вивчення теми “Геометричні побудови”.
Тип уроку: перевірка і корекція знань, умінь та навичок.
ХІД УРОКУ
І. Організаційний момент
ІІ. Перевірка домашнього завдання
Зібрати зошити з домашньою контрольною роботою
ІІІ. Умова контрольної роботи
Варіант 1
Початковий рівень
1. Радіус кола дорівнює 8 см. Знайдіть довжину хорди AB, якщо
Середній
2. У колі з центром у точці O проведено хорду AB і діаметр BC. Знайдіть кути трикутника
Достатній рівень
3. До кола з центром O проведено в точці B дотичну Знайдіть
Високий рівень
4. Побудуйте прямокутний трикутник за гострим кутом і висотою, проведеною до гіпотенузи.
Варіант 2
Початковий рівень
1. Уколі з центром у точці O проведено хорду
Знайдіть радіус кола.
Середній рівень
2. У колі з центром у точці O проведено хорду AB і діаметр BC. Знайдіть кути трикутника
Достатній рівень
3. До кола з центром O проведено в точці B дотичну
Знайдіть
Високий рівень
4. Побудуйте прямокутний трикутник за катетом і висотою, проведеною до гіпотенузи.
Варіант 3
Початковий рівень
1. Із центра кола O до хорди AB проведено перпендикуляр OC, що дорівнює 20 см. Знайдіть хорду AB, якщо
Середній рівень
2. У колі з центром у точці O проведено радіуси OA, OB і OC. Хорди AB і BC
Рівні, Знайдіть кути трикутника BOC.
Достатній рівень
3. У рівнобедрений трикутник вписано коло, що ділить бічну сторону у відношенні 2 : 3, починаючи від вершини, яка протилежна основі. Знайдіть периметр трикутника, якщо його основа дорівнює 12 см.
Високий рівень
4. Побудуйте трикутник за двома кутами та бісектрисою, проведеною з вершини третього кута.
Варіант 4
Початковий рівень
1. Із центра кола O до хорди AB, яка дорівнює 20 см, проведено перпендикуляр OC. Знайдіть його довжину, якщо
Середній рівень
2. У колі з центром у точці O проведено радіуси OA, OB і OC. Хорди AB і BC рівні, Знайдіть кути трикутника AOB.
Достатній рівень
3. У рівнобедрений трикутник вписано коло, що ділить бічну сторону на відрізки 6 см і 4 см, починаючи від вершини при основі. Знайдіть периметр трикутника.
Високий рівень
4. Побудуйте трикутник за двома кутами та висотою, проведеною з вершини третього кута.
IV. Підсумки уроку.
V. Домашнє завдання
Після виконання учнями контрольної роботи вчитель збирає зошити і роздає учням аркуші з правильними розв’язаннями для виконання аналізу помилок.
Джерела:
1. Уроки геометрії. 7 клас./ С. П. Бабенко – Х.: Вид. група “Основа”, 2007.- 208 с.